خبر فوری گزارش می‌دهد؛

صف چهره‌ها در روز آخر ثبت‌نام / از زریبافان تا الهام امین‌زاده ، زاکانی و عباس جدیدی؛ همه آمدند تا شاید راهی بهارستان شوند

چهره ها معمولا روز آخر را برای ثبت نام انتخاب می کنند و ستاد انتخابات در روز آخر بروبیای بیشتری دارد.

صف چهره‌ها در روز آخر ثبت‌نام / از زریبافان تا الهام امین‌زاده ، زاکانی و عباس جدیدی؛ همه آمدند تا شاید راهی بهارستان شوند

به گزارش خبر فوری ، امروز شنبه 16 آذر آخرین روز ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است . آنهایی که تا امروز نیامدند در صف ایستاده اند تا پشت میز ثبت نام قرا گیرند و مراحل ثبت اطلاعات خود را انجام دهند تا در صورت تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان خود را در معرض رای مردم قرار دهند تا مشخص شوند که می‌توانند به بهارستان بروند یا خیر .

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور رای گیری تا ساعت 18 امروز- شنبه- ادامه خواهد داشت و تمدید نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، از صبح امروز چهره‌های شناخته شده بیشتری در ستادهای انتخاباتی حاضر شدند تا نام نویسی کنند.

عبدالحسین روح الامینی (دبیرکل حزب عدالت و توسعه) و از چهره های نزدیک به محسن رضایی، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید در دولت احمدی‌نژاد، محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران ، ابراهیم انصاریان داماد مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی، پروانه مافی نماینده تهران و الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهوری در دولت یازدهم از چهره‌هایی بودند که امروز برای کاندیداتوری انتخاب مجلس ثبت نام کردند.

همچنین حسین مظفر عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات کشور برای مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

نماینده های زن دسته جمعی آمدند

فریده اولاد قباد، فاطمه سعیدی، طیبه سیاوشی و فاطمه ذوالقدر نمایندگان تهران در مجلس دهم با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

الیاس نادران نماینده سابق مجلس نیز برای کاندیداتوری انتخاب مجلس ثبت نام کرد.

جلال جلالی زاده، نماینده مجلس ششم برای ثبت نام در مجلس یازدهم در وزارت کشور حاضر شد.

سعید زیبا کلام ( فعال سیاسی ) برادر صادق زیباکلام، برای کاندیداتوری انتخاب مجلس ثبت نام کرد.

محمدجواد ابطحی، نماینده ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس برای ثبت نام در مجلس یازدهم در وزارت کشور حاضر شد.

موسی غضنفرآبادی، رئیس فعلی دادگاه‌های انقلاب تهران با حضور در وزارت کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

سهیلا جلودارزاده، مهدی کوچک زاده با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در انتخابات یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.
همچنین علیرضا زاکانی، احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنور هم از حوزه انتخابیه قم برای کاندیداتوری انتخاب مجلس ثبت نام کردند.

«علاءالدین بروجردی» نماینده پنج دوره مجلس از شهرستان های بروجرد و اشترینان، دقایقی پیش باحضور در فرمانداری ویژه لارستان برای انتخابات پیش روی مجلس از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز نام نویسی کرد.

غلامرضا نوری قزلجه معاون اجرایی رییس مجلس باحضور درفرمانداری شهرستان بستان آباد برای مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

براساس شنیده‌های خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم برای ثبت نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام خواهد کرد.

ثبت نام از زندان

عبدالرضا داوری؛ مشاور احمدی‌نژاد که در ارتباط با پرونده آمدنیوز هم‌اکنون در زندان است وکیل خود را برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس به فرمانداری فرستاد. وکیل او وعده های انتخاباتی متفاوتی را روی یک برگه نوشته بود. ( اینجا بخوانید)

حشمت الله فلاحت پیشه برای ثبت نام در مجلس یازدهم در وزارت کشور حاضر شد. او پیش تر از ثبت نام اعلام انصراف کرده بود اما ظاهرا امروز رایش برگشته. صحبت های فلاحت پیشه پس از ثبت نام را اینجا بخوانید.

محمد زارع فومنی برای ثبت نام در مجلس خبرگان رهبری در وزارت کشور حاضر شد.

رحیم ابوالحسنی، دبیر دفتر سیاسی حزب اعتمادملی، برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم در وزارت کشور حاضر شد.

وحید یامین پور، مجری تلویزیون و از چهره های نزدیک به جبهه پایداری در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

حسن عابد جعفری عضو هیات موسس سپاه و وزیر بازرگانی دولت میرحسین موسوی کاندیدای مجلس یازدهم شد.

حسین راغفر، استاد اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا و اقتصاددان برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

شيخ قدرت عليخاني نماينده ادوار مجلس در انتخابات مجلس حوزه انتخابيه از بويين زهرا و اوج كانديدا شد.

محمدحسین موسی‌پور عضو جامعه روحانیت مبارز و عباس جدیدی عضو سابق شورای شهر تهران نیز برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شدند تا اعلام کاندیداتوری کنند.

میرزایی نکو نماینده اصلاح طلب فعلی دماوند و فیروز کوه در مجلس و پورمختار نماینده اصولگرای فعلی مجلس هم برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

حمید گرمابی نماینده کنونی مردم نیشابور و فیروزه، با حضور در فرمانداری نیشابور، برای ورود به صحنه انتخابات نام‌نویسی کرد.

الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس برای حضور در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد و گفت که با دستور اکید مهدی کروبی برای ثبت نام حاضر شدم.

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد کابینه احمدی‌نژاد با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

از دیگر ثبت نامی ها می توان به شهیندخت مولاوردی، معاون سابق رییس جمهور و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و محمدعلی افشانی، شهردار اسبق تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب اشاره کرد. آنها برای ثبت نام به وزارت کشور رفتند

محمد صادق جوادی حصار نیز برای ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد به ستاد انتخابات این شهرستان مراجعه کرد.

آخرین گزارش‌های خبر فوری در مورد انتخابات اسفند ماه سال جاری را در تگ انتخابات مجلس 98 اینجا دنبال کنید.

چهره ترها بنا به عادت در لحظات پایانی وارد ستاد انتخابات می شوند. این بار قالیباف تصمیم گرفت تا چهره پایانی باشد. در حالیکه بسیاری از نامزدهای انتخابات مجلس در نوبت ثبت نام بودند، قالیباف بلافاصله و به محض ورود به وزارت کشور پشت کانتر ثبت نام رفت.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ایرانی
    0

    ما منتظراحمدی هستیم. در صورت تائید صلاحیت !!رئیس مجلس اینده خواهد بود.

    نظرات شما -
    • نگین
      0

      متاسفم برای مردم کشورم که چقدر زود فراموش می کنند زمانی را که احمدی نژاد خس و خاشاک نامید مردمو و تحقیر کرد و چه جوانانی جان خودشان را از دست دادند و زیر چرخ‌های ماشین تک فرزند پسر یک خانواده را له کردند

  • بی نام
    0

    انتخابات نمایشی

  • بینام
    0

    رآی بدیم که چی بشه؟؟؟ هیچی نمیشه. وقتی این دولت اقتصاد مملکت رو تا ته فرو برده توی لجن. از دست هیچ کس و هیچ تصویب قانونی هیچی برنمیاد. حالا کاری ندارم که کسی برای کار کردن و مردم نمیاد

  • آیات عظام
    0

    آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی . آبی از این مفت خور ها برای مردم گرم نمیشه. انشالله تعالی در مجلس با انتخابات آزاد و غیر استصوابی در ایرانی آزاد شرکت خواهیم کرد

  • فرهاد
    0

    بوی کباب میاد.

  • رضا
    0

    فقط محمود خان

  • دومان
    0

    در منجلاب و فاضلاب هیچ گل و درختی نمی روید فقط و فقط .....رشد میکند .....!!!

  • نگین
    0

    رای بی رای چهل ساله سر مردمو کلاه گذاشتید بسه دیگه چقدر می خواهید بر گرده مردم سوار شوید به هر بهانه ای می خواهید مردم را به پای صندوق رای بکشانید

  • حسام
    0

    سلام من کشورمو دوست دارم از هجده سالگی هم همه انتخاب شرک کردم اما اصلا حاضر نیستم این دوره بخاطر شرایط بد اقتصادی و سرکوب تمامی اعتراضات به حق در انتخابات شرکت کنم

  • یکی
    0

    اینها برای خودشون میخوان برن مجلس نه مردم

  • مردم خسته
    0

    وقتی از راه درست هم اعتراض میکنیم بهمون میگن اراذل اوباش آشوبگر اغتشاشگر!!! تنها راه چاره برای نشون دادن نارضایتیمون شرکت نکردن در انتخاباته... خودشون اینطور خواستن ما خیلی تو انتخابات شکرت کردیم هربار از بار قبل بیچراه تر شدیم!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها