کدام مدارس شنبه ۱۶ آذر تعطیل هستند؟

به دلیل بروز آنفلوآنزا و برودت و سردی هوا، مدارس برخی استان‌ها شنبه ۱۶ آذر تعطیل هستند.

کدام مدارس شنبه ۱۶ آذر تعطیل هستند؟

مدارس اردبیل فردا تعطیل است

روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ آذرماه ۹۸ به دلیل برودت هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری در مدارس، کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل است.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان تا یکشنبه

داوود گلی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا تمامی مدارس سیستان‌و‌بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی از روز پنجشنبه ۱۴ لغایت یکشنبه ۱۷ آذرماه به مدت چهار روز تعطیل اعلام شده است و شروع فعالیت مدارس در سراسر استان از روز دوشنبه ۱۸ آذر خواهد بود.

تعطیلی مدارس فریمان لغو شد

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، طبق تصمیم اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تعطیلی مدارس شهرستان فریمان در روز شنبه ۱۶ آذر ماه لغو شده و مدارس این شهرستان مطابق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در صورت نیاز به تعطیلی موردی مطابق دستورالعمل ارسالی از سوی این اداره کل و با هماهنگی شورای آموزش و پرورش شهرستان اقدام خواهد شد.

گفتنی است؛ پیش از این اعلام شده بود مدارس این شهرستان به دلیل جلوگیری از شیوع آنفوآنزا در روز شنبه ۱۶ آذر ماه تعطیل است.

تعطیلی تمام مدارس شهرهای بوکان و شاهین دژ در روز شنبه

بر اساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز شنبه ۱۶ آذر تمامی مدارس شهرهای بوکان و شاهین دژ به دلیل آلودگی هوا و کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا تعطیل است.

مدارس عشایری و روستایی شهرستان ایذه فردا تعطیل است

با تصمیم ستاد بحران فرمانداری شهرستان ایذه، به دلیل پیش‌بینی باران شدید و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از این بارش‌ها، مدارس روستایی و عشایری سه بخش مرکزی، سوسن و دهدز برای دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

مدارس و مراکز آموزشی شهر ایذه و دهدز طبق ساعت قبل فعال خواهد بود و فعلا تعطیل نیست.

تعطیلی برخی از مدارس قزوین

رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: روزهای شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ آذرماه ۹۸ به دلیل آلودگی هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلوآنزا در مدارس، دوره های تحصیلی پیش دبستان، دبستانی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح و بعدازظهر مدارس استان قزوین تعطیل است.

تعطیلی مدارس کامیاران در کردستان

با توجه به برودت هوا طی روزهای اخیر و شیوع بیماری های فصلی، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی در بین دانش آموزان و رفع نگرانی‌های خانواده‌ها در این باره فردا شنبه شانزدهم آذرماه کلیه‌ی مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش دبستانی سطح شهر و روستاهای تابعه‌ی شهرستان کامیاران در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • غضنفر:/
    0

    چرا ارومیه تعطیل نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها