۱۸۹ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از ثبت نام ۱۸۹ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تاکنون خبر داد.

۱۸۹ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان ثبت نام کردند

محمدصادق بصیری جمعه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام ۵۲ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان در روز ششم، اظهار کرد: از این تعداد ۴۱ نفر مرد و ۱۱ نفر زن بوده است.

وی اظهار کرد: مجموع نفراتی که طی این شش روز برای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابابت مجلس شورای اسلامی در استان کرمان ثبت نام کرده اند، به ۱۸۹ نفر در ۹ حوزه انتخابیه بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: طی امروز ۷ نفر در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، ۶ نفر در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، ۵ نفر در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار و یک نفر در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ثبت نام کردند.

وی همچنین از ثبت نام قطعی ۸ نفر در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، ۳ نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، ۲ نفر از حوزه انتخابیه شهربابک، ۱۸ نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور و ۴ نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و منوجان خبر داد.

بصیری اضافه کرد: ثبت نام یک مرد برای حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر از طریق وزارت کشور در حال ثبت نام است که پس از قطعی شدن به آمار امروز یا فردا اضافه می شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام برای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان تا تاریخ ۱۶ آذر ادامه دارد.

منبع: مهر

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها