سرقت نافرجام یک زوج از طلافروشی همدان

زوجی که قصد سرقت از یک طلافروشی در منطقه حصار امام خمینی شهر همدان را داشتند، دستگیر شدند.

سرقت نافرجام یک زوج از طلافروشی همدان

سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه پنجشنبه گذشته خبر یک مورد سرقت طلافروشی به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی شد که به علت حضور گشتی های پلیسی در محل، در کمتر از ۲ دقیقه در آدرس یاد شده حضور یافتند.

وی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته، یک زوج وارد مغازه طلا فروشی شده و سه لنگه النگو خریداری کردند که پس از انداختن النگو در دست زن جوان، فکر فرار به ذهن آنها خطور کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: مرد جوان از دادن پول طلا امتناع کرده و زن او در این هنگام از داخل مغازه می‌گریزد اما مالک حدود ۵۶ ساله طلا فروشی با مرد جوان درگیر شده و از فرار او جلوگیری کرد.

سرهنگ باقری ادامه داد: سارق با استفاده از سلاح سرد و ضربه زدن به ناحیه شکم، مالک طلا فروشی را زخمی کرده اما با حضور و کمک مردم این مرد سارق در داخل مغازه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران نیز با حضور به موقع، همسر سارق را شناسایی و دستگیر کرده و پس از انتقال به مقر انتظامی این زوج به سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه مالک مغازه با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد افزود: سارقان دارای چند فقره سابقه سرقت هستند و در آخرین نوبت شهریورماه امسال توسط پلیس دستگیر شدند.

وی از همراهی و مشارکت مردم در دستگیر سارقان قدردانی کرد و تعامل مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی با پلیس را عاملی برای افزایش ضریب امنیت و ارتقای احساس امنیت در شهر همدان دانست.

منبع: ایرنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دروغ
    0

    در کمتر از دو دقیقه پلیس به محل حاضر شد؟؟؟عجب دروغ شاخ داری خخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها