اعتراف رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور:

اعتقادی به پرداخت یارانه نداریم اما چاره‌ای نیست!

محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی گفته، به پرداخت یارانه اعتقادی نداریم، اما چاره‌ای نداریم!

اعتقادی به پرداخت یارانه نداریم اما چاره‌ای نیست!

محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی گفته، به پرداخت یارانه اعتقادی نداریم، اما چاره‌ای نداریم!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفته است: خودمان به پرداخت یارانه اعتقادی نداریم، اما چاره‌ای نداریم.

وی افزوده است: در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست که طبقه متوسط جامعه به دلیل مسائل اقتصادی زیر فشار هستند و برای مقابله با افزایش غیرمتعارف کالاها، باید نظارت‌ها بیشتر شود.

او تاکید کرده که به این اعتقاد داریم به‌جای اینکه به «مردم ماهی بدهیم ماهی‌گیری یاد بدهیم».

او همچنین مدعی شده است: در اغتشاشات اخیر شاهد اعتماد دوطرفه مردم و دولت بودیم.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نصرالدین بیچاره
    0

    محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی گفته، به پرداخت یارانه اعتقادی نداریم، اما چاره‌ای نداریم !! اضافه کنید کم نیارید : مردم به خاطر فشار اقتصادی مستضعف تر میشوند !! اما چاره ای نداریم.!! کالا و محصولات بعد از گرانی بنزین با فرمایشات معظم اله نمی بایستی گران میشدند ولی شدند. چون ما بلد نیستیم چه جوری کنترل و نظارت کنییم.. چاره ای نداشتیم.!! ما دوست داریم با فساد و احتکار و دلال بازی و رانت مقابله کنیم ولی ما روش و ابزار وعلم به روز برای پیشگیری از آنها را نداریم پس چاره ای نداریم..!! ما دوست داریم از تحویل دادن مصدوم و معلول و کشته به خاطر تصادفات جاده ای به جامعه بکاهیم ولی در توان نداریم که تمام جاده های برون شهری و درون شهری و سیستم حمل ونقل جادهای را کنترل و ایمن سازیم.. چاره ای نداریم. ما دوست داریم مردم و ملت کارهایشان و امور شان در اداره ها و موسسات بدون وقت تلف کردن و گرفتاری و این ور و اون ور رفتن انجام بشود ولی دانش پیاده کردن راه و روش آن را نداریم ، پس چاره ای نداریم. رهبر معظم انقلاب ما را به وحدت و انسجام و بردباری و کوشش و تلاش مضاعف و شبانه روزی دعوت کرد اما متآسفانه نتوانستیم و چاره ای نداریم ( تو سر هم میزنیم.) ما دوست نداشتیم خاک تو سر خودمان و خیلی از مردم بریزیم ولی چاره ای نداشتیم. آنهایی که چاره ای ندارند رها کنند .جوانان غیور و انقلابی و آتش به اختیار و آشنا به راه و روش ها و دانا به علم روز آماده اند تا فرمان رهبری را اطاعت کنند.

  • علی
    0

    ما مردم هم اعتقادی به گرون کردن محیتاج روزانه نداریم،،هرروز گرونی تورم اختلاس،،،حالا یه۴۵ ت‌ومن میدین انگار نوبر اورده.شرم کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها