نماینده جنجالی مجلس وارد عرصه انتخابات شد / محمود صادقی: محکومیتی ندارم که ردصلاحیت شوم

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس که اظهاراتش درباره حساب‌های بانکی رئیس پیشین قوه قضاییه، اعتراضات بنزینی و اعترافات تلویزیونی جنجالی شده بود، در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

نماینده جنجالی مجلس وارد عرصه انتخابات شد / محمود صادقی: محکومیتی ندارم که ردصلاحیت شوم

نماینده تهران در مجلس درباره جدی شدن احتمال انصراف عارف از حضور در انتخابات مجلس، گفت: در جلسه امروز صبح فراکسیون امید حضور نداشتم و نمی دانم درباره انصراف آقای عارف تصمیمی گرفته شده است یا نه، می خواستم از دوستان بپرسم چه کسانی بودند و چه کسانی نبودند.

او {در پاسخ به این سوال که در صورت انصراف عارف از کاندیداتوری آیا شانس سرلیستی دارد} گفت: من هنوز خبر قطعی ندارم که ایشان کاندیدا می شود یا نه.

صادقی {در پاسخ به این سوال که باوجود داشتن پرونده قضایی آیا احتمال نمی دهد که ردصلاحیت شود} توضیح داد: پرونده قضایی وجود دارد ولی من محکومیتی ندارم که در بررسی صلاحیتم موثر باشد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داودی
    0

    مردم با غیرت و فرهیخته و روشنغکر و وطن پرست بشما که ازادگی و حریت را از سرور شهیدان اقا امام حسین ع یاد گربته اید و وارد باند بازی های کثیف مافیا نشدید و در تمام دوران وکالتتان همیشه در فکر و دفاع حقوق مردم بخصوص قشر ضعیف جامعه بوده اید را خوب میشناسند و مطمینابرای شما سنگ تمام میگذارند لیاقت شما ریاست مجلس شورای اسلامی ایران است هیچکس جرعت رد صلاحیت شما را ندارد والا با خشم مردم تهران مواجه میشوند

  • ح
    0

    شما اصلاح طلبان تدبیر و امیدی طی ۶ سال گذشته بزرگترین خسارات تاریخ ایران را به ملت و کشور تحمیل نموده اید اکنون بعوض عذر خواهی مدعی هم شده اید این چه رفتاری است که با ملت دارید..کافی است به آمار بیکاری..گرانی مسکن ..کاهش ارزش پول ملی ..افزایش چند برابری نرخ ارز و طلا آمار اختلاس و جرائم مفسدین یقه سفید و اخیرا تیر خلاص افزایش چند برابری قیمت بنزین بیندازید. آخر چه فاکتور مثبتی در شما وجود دارد که ملت دلش خوش باد..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها