اعتراف لیونبرگ بعد از شکست خانگی آرسنال

سرمربی موقت توپچی های لندن بعد از شکست خانگی برابر برایتون گفت که بازیکنان تیمش اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

اعتراف لیونبرگ بعد از شکست خانگی آرسنال

آرسنال در آخرین بازی هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات از برایتون پذیرایی کرد.

پیش بینی می شد که با برکناری اونای امری وضعیت توپچی ها تغییر کند اما این تیم بازهم تن به شکست داد و این بار برابر هواداران خودی با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد.

فردریک لیونبرگ سرمربی موقت و جدید آرسنال بعد از بازی گفت: سخت است توضیح داد که چرا شرایط تیم در نیمه نخست تا این اندازه بد بود. در نیمه نخست کار خاصی در زمین انجام ندادیم و اصلا انگیزه لازم را برای گل زدن نداشتیم. بدتر از این نمی شد.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم با این حال اعتماد به نفس لازم را نداشتیم. بازیکنان آرسنال اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و وظیفه من این است که اعتماد به نفس را به آنها برگردانم. نبود اعتماد به نفس در بین بازیکنان باعث نگرانی برای هر مربی است. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که این آرسنال واقعی نیست و باید خودی نشان دهیم.

بازیکن سابق توپچی ها ادامه داد: بدون شک این شکست خانگی ناامید کننده است اما باید ادامه داد. اعتماد به نفس در بین بازیکنان کم است و هر کسی می تواند چنین چیزی را ببیند. در شرایط سختی قرار داریم. امتیازات زیادی را از دست داده ایم. بازی را بدون انرژی و انگیزه آغاز کردیم. باید بازیکنان را برای جنگیدن و انگیزه بیشتر آماده کرد.

بعد از آنکه لیونبرگ تصمیم به تعویض اوبامیانگ گرفت این بازیکن بلافاصله راهی رختکن شد اما بعد از چند دقیقه به نیمکت برگشت. سرمربی آرسنال درباره این رفتار اوبامیانگ گفت: اوبامیانگ به دستشویی نیاز داشت و به همین خاطر خیلی زود به رختکن رفت و بعد از دو دقیقه بازگشت. وقتی نیاز به رفتن دارید باید بروید!

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها