ماشین زباله ای که با آژیر ساعت ۴ صبح زباله ها را جمع‌آوری می‌کند!


15 آذر 1398 - 11:28
5dea0a3ec0207_2019-12-06_11-28
واقعا تو کارای شهرداری موندم! ما خیابان دانشگاه ۳ استان هرمزگان، بندرعباس زندگی می کنیم و ساعت ۴ صبح ماشین شهرداری میاد برای جمع آوری زباله که همراه با صدای بلند آژیر می می باشد.

من بچه کوچیک دارم و خونه ها متاسفانه دو جداره نیستن ۴ صبح بچه من با گریه از خواب می‌پرد. همه جا بنر می‌زنند ۹ شب باید جمع‌آوری زباله انجام شود.

واقعا تو کارای شهرداری موندم! ما خیابان دانشگاه ۳ استان هرمزگان، بندرعباس زندگی می کنیم و ساعت ۴ صبح ماشین شهرداری میاد برای جمع آوری زباله که همراه با صدای بلند آژیر می می باشد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dea0a3ec0207_2019-12-06_11-28

من بچه کوچیک دارم و خونه ها متاسفانه دو جداره نیستن ۴ صبح بچه من با گریه از خواب می‌پرد. همه جا بنر می‌زنند ۹ شب باید جمع‌آوری زباله انجام شود.

17

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
شهروندکاشانی 0 0 پاسخ 1398/11/17 -17:30

جالبه درشهرما گاهی میبینی ساعت یک ، یا یک ونیم بعدازظهرموقع استراحت مردم، ماشین بلندگوداروشخصی، میوه تبلیغ میکنه یا بازیافت خریداری میکنه وهیچ ارگانی هم جلودارشان نیست.

احمد 0 0 پاسخ 1398/11/9 -06:12

حالا خوب شما اشغالتون با اژیر کشان میبرند شهر ما اصلا اشغالها را نمی برند و اهالی محل با ید خودشان انرا ببرند داخل نزدیکترین اشغالدانی کنار خیابان

ایران 12 5 پاسخ 1398/10/21 -18:04

بابا بیخیال یه هواپیما رو با کلی سرنشین و خدمه انداختن پایین گفتن معذرت میخوایم .حالا شما میگید بچه من از خواب میپره گریه میکنه

ا 7 0 پاسخ 1398/10/18 -04:10

کم دارن مگه ؟؟ هیچ عاقلی این کارو نمیکنه ساعت پخش اهنگ اشغالی فقط بین 10 صبح تا 9 شبه

اختر شهبازی 3 2 پاسخ 1398/10/17 -16:33

عامل فساد در تهران و شهرهای بزرگ شهرداری است فقط فکر کنید از کجا درامد دارند. یک فامیل ثروتمند در تهران اپارتمانی در فرشته خرید 4 میلیارد و ما کف کردیم. گفت من که 75 سالمه و بعد از 45 سال خدمت در شرکت نفت این اپارتمان را خریدم کارمند شهرداری 30 ساله با 5 سال سابقه بالای ما نشسته خریده 6 میلیارد و اهل اردبیل است. یعنی با فک خوردم زمین ولله هنوز تو کفم نمیدونم چطوری هضم کنم

حقگو 4 0 پاسخ 1398/10/3 -08:45

باز خدا را شکر شهرک روزیه سمنان ساعت 11 تا 12 شب میان آژیر هم نمیزنن سطل بزرگ فلزی را با دستگاه بلند میکنن و با صدای وحشتناکی تخلیه و بعد میندازنش پایین طوری سرو صدا ایجاد میکنن که باوجود پنجره های دوجداره و دیوارهای 35سانتی چهارستون بدنت شروع میکنه به لرزیدن از ساعت 1شب تا صبح هم سگها تو خیابون جولان میدن اگه مهمون بخواد از خونه کسی خارج بشه باس اسکورتش کنی تا سوار ماشینش بشه و بره

حمید 4 0 پاسخ 1398/9/28 -23:34

ما رشت هستیم...والله ماهم زباله رو سر وقت میذاریم بیرون،اما عزیزان شهرداری،ساعت سه صبح تشریف میارن و چنااااااان دستگاه کمپرس رو به کار میندازن که مرده ازگور میاد بیرون...قبض روح میشیم واقعا...شیرآبه ها هم که یه داستان جدا دارن.

سید محمد 5 3 پاسخ 1398/9/20 -21:31

باسلام باید موضوع به شهرداری اطلاع داده شود اگر رسیدگی نشد به اداره اماکن گزارش گردد