مسی: چه حیف که مانه در توپ طلا چهارم شد

لیونل مسی به سادیو مانه به عنوان بهترین بازیکن دنیا رای داده بود ولی ستاره سنگالی لیورپول در نهایت رتبه چهارم را کسب کرد.

مسی: چه حیف که مانه در توپ طلا چهارم شد

دوشنبه شب در پاریس، لیونل مسی برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد. فوق ستاره بارسا که از سال 2015 دیگر نتوانسته بود به توپ طلا برسد، بالاتر از ویرژیل فن دایک و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 برگزیده شد. پس از این سه بازیکن نیز سادیو مانه قرار گرفت.

مانه فصل گذشته به طور مشترک با اوبامیانگ و محمد صلاح آقای گل لیگ برتر انگلیس شد و نقش بسیار مهمی در قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ داشت.

لیونل مسی در مصاحبه با کانال پلاس فاش کرد که برای بهترین بازیکن سال به سادیو مانه رای داده بود و از اینکه او در نهایت چهارم شد، ناراحت است.

سادیو مانه احتمالا عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آفریقا را تصاحب خواهد کرد و با درخششی که در فصل جاری داشته، قطعا سال بعد نیز از مدعیان توپ طلا خواهد بود.

لیونل مسی در تمجید از سادیو مانه گفت:« چه حیف که مانه در رده چهارم قرار گرفت. البته بازیکنان بزرگ و باکیفیت زیادی در فوتبال دنیا حضور دارند که انتخاب را دشوار می کند به طوری که مشکل بتوان یک بازیکن خاص را بهترین دانست. در نهایت من به سادیو مانه به عنوان بهترین بازیکن سال رای دادم چرا که او از آن دست بازیکنانی است که دوست دارم.»

مسی ادامه داد:« مانه همراه لیورپول فصل بزرگ و موفقی را پشت سر گذاشت و در میان بازیکنان این تیم یک چهره ویژه بود. تکرار می کنم که بازیکنان بزرگ زیادی در دنیا داریم و انتخاب دشوار است ولی من مانه را بهتر از دیگران دیدم.»

سادیو مانه که شب گذشته در برتری 5-2 لیورپول برابر اورتون یک گل زد و دو پاس گل داد، در واکنش به حرف های مسی گفت:« به او تبریک می گویم و یکدیگر را سال بعد خواهیم دید. من سعی می کنم سال بعد نیز در مراسم توپ طلا باشم و کسی چه می داند؛ شاید این بار من فاتح توپ طلا شدم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها