دی لیخت: اگر فوتبالیست نمی شدم ...

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس مدعی شد از همان ابتدا علاقمند به حضور در عرصه فوتبال بوده است.

دی لیخت: اگر فوتبالیست نمی شدم ...

سال 2019 به بهترین شکل ممکن برای ماتیس دی لیخت در حال تمام شدن است و این مدافع جوان که در تابستان با انتقالی گرانقیمت از آژاکس به یوونتوس ملحق شد، چند شب قبل و در مراسم فرانس فوتبال عنوان بهترین بازیکن جوان دنیای فوتبال را از آن خود کرد. حالا ماتیس دی لیخت در مصاحبه ای جالب اذعان داشته اگر فوتبالیست نمی شد، احتمالا به دنیای مدیر برنامه ها وارد می شده است.

ماتیس دی لیخت گفت: "اگر من فوتبالیست نمی شدم، به حرفه مدیر برنامه شدن روی آورده و سعی می کردم ایجنتی بهتر از مینو رایولا باشم و یا شاید تلاش می کردم خودم او را استخدام کنم. اما فارغ از شوخی، من هرگز در مورد اینکه ممکن بود چه شغل دیگری را به جز فوتبالیست شدن انتخاب کنم فکر نکرده ام. من همیشه و از ابتدا وسواس داشتم که بازیکن شوم و پدر و مادرم نیز با این تصمیم موافقت کردند. البته آنها از من خواستند ابتدا تحصیلات خود را به پایان برسانم."

ماتیس دی لیخت که فصل گذشته لحظات فوق العاده ای را در لباس آژاکس سپری کرد، در مورد تیم سابق خود گفت: کل روزهای فصل قبل در بین بهترین خاطرات من جای داشت. ما قهرمان لیگ و جام حذفی هلند شدیم و به رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز بسیار نزدیک بودیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها