انتقاد شدید برنده توپ طلا از مسی و رونالدو!

مگان راپینو، ستاره زن فوتبال آمریکا از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی انتقاد کرد.

انتقاد شدید برنده توپ طلا از مسی و رونالدو!

مگان راپینو که در مراسم دوشنبه شب فرانس فوتبال عنوان بهترین بازیکن زن فوتبال جهان را به خود اختصاص داده و برنده جایزه توپ طلا شد، در بیان عقاید غیرفوتبالی خود در سال های اخیر هراسی نداشته است. حالا این ستاره محبوب آمریکایی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال مردان خواست در مبارزه با تبعیض و نژادپرستی با جدیت بیشتری فعالیت کنند.

مگان راپینو گفت: "من می خواهم فریاد بزنم که کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و زلاتان، به من کمک کنید. این ستاره های بزرگ وقتی مشکلات زیادی در فوتبال مردان وجود دارد، خود را درگیر هیچ چیز نمی کنند. آیا آنها ترس از دست دادن چیزی دارند؟ آنها به این موضوع اعتقاد دارند اما این رفتار درست نیست. چه کسی نام مسی یا رونالدو را برای مبارزه علیه نژادپرستی یا تبعیض علیه بانوان در دنیای فوتبال شنیده است؟"

مگان راپینو همچنین مدعی شد دریافت جایزه توپ طلا به او در پیشبرد اهداف ورای فوتبالی نیز کمک می کند. او ادامه داد: "این توپ طلا دو جنبه دارد؛ از یک طرف، من بازیکن خیلی خوبی هستم و از طرف دیگراین جایزه از فعالیت های من حمایت می کند. مردم متوجه می شوند که من برای یافتن راه حل برای مشکلات موجود در جامعه تلاش می کنم. ایده من توانمند سازی دیگران برای صحبت کردن با صدای رسا است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها