وقتی اوله روی سر ژوزه دست می کشد!

نحوه دست دادن و خوش و بش اوله گنار سولسشر و ژوزه مورینیو پس از پایان بازی دیشب سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

وقتی اوله روی سر ژوزه دست می کشد!

حدود دو هفته پیش بود که ژوزه مورینیو پس از دوری یک ساله از حرفه مربی گری دوباره به این عرصه بازگشت و هدایت تاتنهام را برعهده گرفت. مورینیو پس از کسب سه پیروزی پیاپی با این تیم لندنی خیلی زود در برابر تیم سابق خود قرار گرفت.

تاتنهام در حالی دیشب در ورزشگاه اولدترافورد مهمان منچستر یونایتد بود که این بازی به لحاظ بازگشت ژوزه مورینیو به شهر منچستر از جذابیت فوق العاده ای برخوردار بود و این مربی انگیزه های فراوانی برای اثبات توانایی های خود به مدیران منچستر یونایتد داشت. در نهایت اما سرمربی پرتغالی در جدال با همتای نروژی خود ناکام بود تا یک شکست تلخ برای او و شاگردانش رقم بخورد.

پس از پایان بازی دیشب و به رسم همه بازی های فوتبال، سرمربی های دو تیم یعنی اوله گنار سولسشر و ژوزه مورینیو به استقبال یکدیگر رفتند و با هم دست دادند. این خوش و بش پایان بازی دو مربی حالا به یک سوژه در رسانه های جهان تبدیل شده است. این رسانه‌ها مدعی شده اند که سولسشر با حالتی تحقیر آمیز با ژوزه مورینیو برخورد کرده است.

با این وجود ما به نظر نمی رسد که این اتفاق خیلی بوی واقعیت بدهد. سرمربی منچستریونایتد بارها پیش از بازی به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخته و از هواداران منچستریونایتد خواسته بود که از این سرمربی پرتغالی سابق خود استقبال خوبی به عمل آورند. همچنین به طور کلی سولسشر یک شخصیت آرام و کم حاشیه به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که این عکس منتشر شده بیشتر به یک سوءتفاهم نزدیک باشد تا واقعیت!

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها