فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد:

تردد در جاده‌های مازندران بدون زنجیر چرخ ممنوع

فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف از امشب تا صبح روز جمعه، تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی مازندران بدون همراه داشتن زنجیر چرخ ممنوع است.

تردد در جاده‌های مازندران بدون زنجیر چرخ ممنوع

سرهنگ علیرضا قدمی فرمانده پلیس راه مازندران گفت: فرمانده پلیس راه مازندران از عصر امروز تمامی خودروها برای تردد از جاده های کوهستانی باید زنجیر چرخ به همراه داشته و در غیر این صورت به انها اجازه تردد داده نمی شود.

وی همچنین از مردم خواست تا برای امشب تا ظهر فردا از تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی خودداری کرده و به توصیه های پلیس راه و هواشناسی توجه کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین از مردم خواست تا برای عبور و مرور از جاده های کوهستانی از پر بودن باک خودرو و به همراه داشتن لباس گرم و وسائل زمستانی مطمئن شوند.

قدمی اضافه کرد: در صورت بارش سنگین برف امکان مسدود شدن محورهای مواصلاتی وجود دارد و نباید مردم در چنین شرایطی به ادامه مسیر اصرار کنند.

وی همچنین تردددر محورهای مواصلاتی استان مازندران را عادی و روان توصیف کرد و گفت: در حال حاضر در محدوده گدوک جاده سوادکوه پدیده مه گرفتگی مشاهده می شود.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که از عصر امروز تا ظهر فردا مردم مازندران شاهد ورود سامانه سرد و بارشی خواهند بود که در ارتفاعات به صورت بارش برف و کولاک خواهد بود.

همچنین دمای هوا امشب در اغلب مناطق کوهستانی مازندران به زیر صفر می رسد و در مناطق جلگه ای استان نیز کاهش حدود چهار درجه ای دما را پیش رو داریم.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها