رئیس ناپولی و رد شایعات اخراج آنچلوتی

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، هرگونه شایعات پیرامون اخراج کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم را تکذیب کرد.

رئیس ناپولی و رد شایعات اخراج آنچلوتی

عدم پیروزی ناپولی در ۸ بازی پیاپی باعث شده که رسانه های ایتالیایی مدعی شوند که اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، قصد دارد کارلو آنچلوتی را در تاریخ ۱۰ دسامبر از سرمربی گری این تیم برکنار کند. همچنین شایعات دیگری مبنی بر اختلاف آنچلوتی با رختکن ناپولی وجود دارد؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از جنارو گتوزو به عنوان گزینه احتمالی جانشینی آنچلوتی یاد کنند. همچنین بر اساس شایعات رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری و لوچیانو اسپالتی دیگر گزینه سران ناپولی برای جانشینی آنچلوتی به حساب می آیند.

اورلیو دی لورنتیس اما هرگونه شایعه پیرامون اخراج کارلو آنچلوتی را رد کرد. او در این باره گفت: " تغییری در ایمان من به کارلو آنچلوتی به وجود نیامده است. ایمان و اعتماد من به او به عنوان یک مربی کاملاً بدون قید و شرط است. در حال حاضر برای آینده هیچ تصمیمی نگرفته ایم. همچنین تصمیم گیری در چنین لحظاتی کاری اشتباه است. در حال حاضر تنها یک راه وجود دارد و آن هم صلح و البته بازگرداندن آرامش به تیم است."

رئیس باشگاه ناپولی در ادامه گفت: " من هرگز با گتوزو و یا اسپالتی تماسی نداشته ام. با آلگری صحبت می کنم اما این اتفاق مربوط به زمان حال نمی شود. من در گذشته و از سال ۲۰۱۳ با آلگری در تماس بودم. در آن زمان و هنگامی که آلگری در میلان حضور داشت، خواهان سرمربیگری او در ناپولی بودم اما در نهایت به دلیل حضور رافا بنیتز در ناپل، سرمربیگری آلگری نیز منتفی شد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها