ستایش لمپارد از دو ستاره کلیدی چلسی

سرمربی آبی‌پوشان لندنی بعد از پیروزی برابر استون ویلا به ستایش از انگولو کانته و تامی آبراهام پرداخت.

ستایش لمپارد از دو ستاره کلیدی چلسی

چلسی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استون ویلا رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

در این دیدار هم تامی آبراهام پدیده لیگ جزیره در فصل جاری درخشید و توانست گل نخست چلسی را به ثمر برساند.

فرانک لمپارد درباره این بازیکن گفت: ابراهام در دیدار برابر استون ویلا مصدوم شد. برای درمان او تلاش زیادی از خود نشان دادیم و خوشبختانه او بدون مشکل بازی کرد و توانست گلزنی کند. او نشان داد که وضعیت بدی ندارد و شرایطش خوب است. تامی روز به روز در حال بهتر شدن است و الان در بین گلزنان برتر لیگ جزیره است.

او ادامه داد: گلزنی‌های زیاد تامی آبراهام باعث شد تا در رختکن و میدان اعتماد به نفسش بالا رود و روز به روز انگیزه و شور و هیجان او بیش‌تر شود. بدون شک غیبت او دیگر در چلسی تاثیرگذار خود بود.

لمپارد درباره انگولو کانته گفت: کانته بازهم درخشید. قدرت حفظ توپ او بسیار بالا است. او با توپ و بدون توپ کیفیت لازم را دارد و یک بازیکن با کلاس جهانی بالا است. او یکی از بهترین بازیکن فوتبال جهان در ۴ سال اخیر بوده است و خوشحالم که چنین ستاره‌ای را در تیمم دارم.

لمپارد درباره پولیسیچ و مونت هم گفت: براین باور هستم که پولسیچ تا الان عملکرد خوبی در چلسی داشته است. او می‌تواند بهتر از این هم بشود و امیدوارم که این گونه شود و اما درباره مونت هم باید بگویم که او آینده درخشانی خواهد داشت. وظیفه او تنها گلزنی نیست. او یک فوتبالیست باکیفیت است و این چیزی است که از او می‌خواهیم.

چلسی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا هم‌چنان یکی از شانس‌های کسب سهمیه باشد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها