واکنش مورینیو بعد از شکست برابر شیاطین سرخ

سرمربی پرتغالی تاتنهام اعتراف کرد که تیمش مستحق شکست در دیدار برابر یونایتد بود.

واکنش مورینیو بعد از شکست برابر شیاطین سرخ

تاتنهام در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستر یونایتد رفت.

این دیدار که در اولدترافورد برگزار شد و تقابل مورینیو با تیم سابقش بود با نتیجه دو بر یک به سود شیاطین سرخ به پایان رسید تا نخستین شکست تاتنهام با مورینیو رقم خورد.

سرمربی پرتغالی تاتنهام در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را اصلا خوب آغاز نکردیم. منچستر یونایتد در ۳۰ دقیقه نخست تیم برتر میدان بود. ما در دقایق آغازین انگار که اصلا در میدان نبودیم. بعد از دریافت گل دوم دیگر یقین پیدا کردم که بازنده این بازی هستیم.

مورینیو ادامه داد: حتی در دیدارهای قبلی هم که به پیروزی دست پیدا کردیم اصلا بازی خوب را آغاز نکردیم. سخت است که یک تیم از ابتدا تا آخر جنگنده و باانگیزه ظاهر شود.

سرمربی پرتغالی تاتنهام در پایان گفت: باید بعد از این دیدار خود را سرزنش کنیم. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و ضعیف ظاهر شدیم. با چنین بازی‌هایی نمی توان به پیروزی دست پیدا کرد. حریف بسیار بهتر از ما بود و شایسته کسب سه امتیاز هم بود. خوش شانس بودیم که در نیمه نخست هم مساوی کردیم. منچستر یونایتد در همان دقایق ابتدایی دروازه ما را باز کرد و نشان داد که برای پیروزی آمده است.

منچستر یونایتد با ۲۱ امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد این درحالی است که تاتنهام با ۲۰ امتیاز در رده هشتم جای دارد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها