جذب پوگبا: از زیدان اصرار‌، از رئال انکار

روزنامه اسپانیایی مارکا روی جلد امروز خود را به پل پوگبا اختصاص داده و مدعی است زیدان همچنان به انتقال پوگبا به رئال اصرار دارد و او را در برنابئو می‌خواهد.

جذب پوگبا: از زیدان اصرار‌، از رئال انکار

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید تابستان گذشته تلاش زیادی کرد تا پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد را به تیمش منتقل کند اما این انتقال در نهایت انجام نشد. با اینکه در فصل جاری به نظر می‌رسید بازی‌های خوب فده والورده باعث شده زیدان دیگر تمایل چندانی به جذب پوگبا نداشته باشد اما مارکا می‌گوید سرمربی فرانسوی همچنان به جذب این هافبک هموطنش اصرار دارد.

زیدان به مدیران رئال می‌گوید که پوگبا را به هر قیمتی می‌خواهد و او را تکه گمشده پازل رئال می‌داند. زیدان معتقد است باشگاه انتقال پوگبا به مادرید را به او مدیون است چون این تنها خواسته‌ای است که او از زمان بازگشت به برنابئو در ماه مارس تا کنون از مدیریت باشگاه داشته.

در طول فصل جاری تماسهای زیدان و پوگبا همچنان برقرار بوده و زیدان هرگز این را مخفی نمی‌کند که با پوگبا رابطه دوستانه دارد و او سبک بازی و فوتبال ستاره فرانسوی را می‌پسندد.

پوگبا که در ماه اکتبر در شهر دوبی زیدان را ملاقات کرده بود هم به نوبه خود علاقه‌اش به انتقال به مادرید را علنی کرده و به همین علت است که از تابستان گذشته به منچستریونایتد فشار می‌آورد که با انتقالش به پایتخت اسپانیا موافقت کند. مارکا می‌گوید تلاشهای پوگبا در راستای تحت فشار گذاشتن مدیران یونایتد برای راضی کردن آنها به انتقالش همچنان ادامه دارد.

همین باعث شده یونایتد به مصدومیت اخیر پوگبا مشکوک باشد و گمان کند او عمدا دست به تمارض زده است. مارکا می‌گوید پوگبا بیش از نیمی از فصل جاری را در دوبی و میامی مشغول معالجه مصدومیت خود بوده ولی مدیریت یونایتد به رفتار او مشکوک است و رابطه سرد دو طرف به همین دلیل این روزها سردتر از همیشه شده است. مدیران یونایتد می‌دانند که پوگبا خواهان عزیمت به مادرید است. قرارداد او در سال 2021 به پایان می‌رسد و پوگبا تا کنون درخواستهای تمدید قرارداد را رد کرده است.

مشکل برای پوگبا و زیدان اما این است که رئال مادرید هنوز برای جذب او قانع نشده. مدیران رئال قبول دارند که پوگبا بازیکن بزرگی است ولی نمی‌دانند او چطور می‌خواهد به تیمی که این روزها فده والورده در آن به این خوبی جا افتاده و بازی می‌کند، اضافه شده و کیفیتش را بهبود بخشد. مدیران رئال نمی‌خواهند با اضافه کردن پوگبا مانع پیشرفت استعدادهای جوانی مثل والورده یا مارتین اوده‌گارد که به زودی به رئال برخواهد گشت شوند.

این عدم تمایل مدیریت رئال به نظر مارکا نشان می‌دهد که عملیات جذب پوگبا در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی برای زیدان و ستاره فرانسوی یک عملیات غیرممکن خواهد بود. رئال معتقد است قیمت پوگبا دست‌کم 120 میلیون یورو خواهد بود و برخی معتقدند قیمت او نباید در حد کسی مثل ادن هازارد باشد. برخی دیگر از مدیران رئال هم نگران دستمزد 16 میلیون یورویی او در هر فصل هستند ولی زیدان اصرار دارد که این مسائل مشکل‌ساز نیست. زیدان اخیرا گفته بود:" من معتقد نیستم که والورده مثل پوگبا است".

مینو رایولا مدیر برنامه‌های پوگبا در روزهای آتی تلاش خواهد کرد برای مدیران یونایتد توضیح دهد که پوگبا خواهان ترک این باشگاه است و بهتر است شیاطین سرخ با این اقدام مخالفت نکنند. مشکل اما همانطور که گفته شد عدم تمایل دو باشگاه به این انتقال است. ولی نه زیدان و نه پوگبا هنوز از رویای خود دست برنداشته و معتقدند آرزویشان یا در ماه ژانویه یا در تابستان آینده برآورده خواهد شد. مارکا می‌گوید زیدان از پوگبا قول گرفته که رئال تنها مقصد بعدی‌اش باشد و برای بازارگرمی با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره نشود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها