لمپارد: نخواستم جان تری را به چلسی بیاورم

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید زمانی که هدایت این تیم را بدست گرفته هرگز درباره اضافه کردن جان تری به کادر فنی چلسی صحبت نکرده چرا که دوست قدیمی‌اش راه دیگری انتخاب کرده بوده.

لمپارد: نخواستم جان تری را به چلسی بیاورم

درحالیکه چلسی امشب در خانه خود استمفوردبریج میزبان استون‌ویلا است که جان تری، ستاره سابق چلسی و همبازی سابق فرانک لمپارد را به عنوان دستیار سرمربی روی نیمکت خود دارد، فرانک لمپارد می‌گوید زمانی که در ابتدای فصل جاری به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شده با مدیریت باشگاه درباره اضافه کردن دوست سابقش جان تری به کادر فنی صحبتی نکرده چون تری پیش از آن راه خود را انتخاب کرده بوده.

جان تری امشب در حالی به عنوان دستیار سرمربی استون ویلا به خانه باشگاه دوران کودکی و جوانی‌اش چلسی برمی‌گردد که خواهان شکست دادن آبی‌های لندن است. در آستانه این بازی از لمپارد سرمربی چلسی پرسیده شد که آیا زمانی که هدایت باشگاه را به دست گرفته قصد اضافه کردن جان تری به کادر فنی‌اش را نداشته ؟ پاسخی که لمپارد به آن پاسخ منفی داد.

لمپارد در این باره گفت:" من نمی‌توانم آینده را حدس بزنم ولی آن موقع در این باره هیچ صحبتی نشد. آن موقع به نظرم می‌آمد که جان در استون‌ویلا خیلی خوب جا افتاده. من وقتی سرمربی دربی شدم جان مسیر خود را شروع کرده بود و تابستان آن سال به لیگ برتر صعود کرده بود. جان آنجا خیلی راحت بود و من هم تیم خودم را داشتم".

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" من معتقدم هر کس مسیر خاص خودش را دارد. من از اینکه جان مسیر خودش را انتخاب کرده تعجب نکردم. او در کنار دین در یک باشگاه خیلی خوب کار می‌کند و با توجه به اینکه سال آخر فوتبالی‌اش را هم در آن باشگاه بازی کرده با استون‌ویلا ارتباط خوبی دارد".

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها