خوش‌خبر: با تیم‌های داخلی بازی نمی‌کنیم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: برخلاف برخی خبرهایی که منتشر شده برای آماده‌سازی تیم ملی با تیم‌های تیم‌های داخلی بازی نخواهیم کرد.

خوش‌خبر: با تیم‌های داخلی بازی نمی‌کنیم

امیر خوش‌خبر درمورد اظهارات علی فتاحی مبنی بر اینکه برگزاری بازی دوستانه با تونس لغو شده است، اظهار داشت: ما با کشورهای تونس، مصر و قطر رایزنی کرده‌ایم و شرایط برگزاری بازی دوستانه را به آنها اعلام کرده‌ایم، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

وی ادامه داد: بازی دوستانه با تونس هنوز لغو نشده است. اختلافی در مورد تاریخ برگزاری اردو وجود داشت که ما تاریخ جدیدی را به آنها اعلام کرده‌ایم و در انتظار پاسخ‌شان هستیم. هر کدام از تیم‌های تونس، قطر و مصر که به ایران بیابند برای ما خوب خواهد بود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: ایده‌آل برای ما این است که حریف دوستانه ما به ایران بیاید و ما مجبور نباشیم به کشور دیگری برویم، چراکه در این صورت می‌توانیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک به صورت مستقیم از تهران به چین برویم. با توجه به این شرایط تلاش می‌کنیم تا شرایط را برای حضور یک حریف تدارکاتی آماده کنیم.

خوش‌خبر در واکنش به اینکه گفته می‌شود احتمال دارد تیم ملی برای رسیدن به آمادگی بیشتر با تیم‌های باشگاهی داخلی بازی کند، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد؛ شرایط برای برگزاری با تیم‌های داخلی فراهم نیست و به نظرم اصلاً منطقی نیست که این کار را انجام بدهیم. تلاش می‌کنیم با یکی از کشورهایی که نام بردم، بازی دوستانه داشته باشیم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها