چوپان "شاخ" اینستاگرام را ربود/ پیشنهاد ازدواج در دادگاه

پسر چوپان که برای برقراری رابطه با دختری مانکن و یکی از شاخ‌های اینستاگرام او را ربوده ‌بود، با دستور قضات دادگاه کیفری استان تهران بازداشت شد.

چوپان "شاخ" اینستاگرام را ربود/ پیشنهاد ازدواج در دادگاه

به گزارش خبر فوری به نقل از حادثه‌نیوز، دختر گفت: جوانی به من پیام داد و گفت یک شرکت بزرگ لبنیات دارد و برای یک کار تبلیغاتی می‌خواهد با من کار کند.

او همچنین عکسی با یک ماشین بسیار گران‌قيمت گذاشته ‌بود. ما با هم قرار گذاشتیم تا حضوری درباره مسائل کاری صحبت کنیم و با هم قرارداد ببندیم.

او من را به مهرشهر کرج دعوت کرد.
وقتی به آدرسی که گفته‌ بود رفتم، متوجه شدم او یک چوپان است که حدود 50 تا 70 گوسفند را چوپانی می‌کند.

جایی که به‌عنوان شرکت به من معرفی کرد درواقع آغل بود. می‌گفت می‌خواهد کارش را توسعه دهد. من هم گفتم نمی‌توانم همکاری کنم و تبلیغات این‌چنینی کار من نیست.

داشتم ماشین می‌گرفتم تا به تهران برگردم که مرد جوان گفت مرا میرساند، در راه یک‌دفعه متوجه شدم او از اتوبان کرج منحرف شد و به سمت آزادگان رفت. خیلی ترسیدم. به مرد جوان گفتم توقف کند، قبول نکرد. درهای ماشین قفل بود و من هم نمی‌توانستم کاری کنم.

دختر گفت به سختی خودم را به بیرون پرت کردم.

متهم صفحه اینستاگرام شاکی را که مدل و مانکن در خارج از ایران است و کارهای تبلیغاتی داخل ایران هم انجام می‌دهد دنبال میکرده و مشخص شد دختر از شاخ های اینستاگرام است

او در دادگاه به دختر اینستاگرامی پیشنهاد ازدواج داد و بعد ادعا کرد این دختر خودش با او ارتباط برقرار کرده ‌است.

گفته‌های متهم باعث ناراحتی شدید و بدحالی دختر اینستاگرامی شد، طوری که قاضی اجازه داد او دادگاه را ترک کند.

سپس متهم دفاعیاتش را ادامه داد و در پایان قضات برای او قرار یک میلیاردتومانی صادر کردند و چون متهم موفق به تودیع آن نشد به زندان انتقال یافت. قضات ادامه رسیدگی را به بعد موکول کردند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سردارزاده
    0

    نت بلوچستان چیشد؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها