افشاگری خبرنگار سی‌ان‌ان از زندگی خصوصی ترامپ

بر اساس اطلاعات کتابی که یکی از خبرنگاران سی‌ان‌ان تالیف کرده، زندگی خانوادگی ترامپ در محاق قرار گرفته است.

افشاگری خبرنگار سی‌ان‌ان از زندگی خصوصی ترامپ

در این کتاب که نویسنده آن را «Free Melania» (ملانیا آزاد) نام گذاشته، مشخص شده است ملانیا با همسرش دونالد ترامپ زندگی نمی‌کند و تاب تحمل دختر بزرگ او ایوانکا را هم ندارد.

نویسنده این کتاب که دیلی‌میل بخش‌هایی از آن را منتشر کرده است به نوعی به زندگینامه بازگونشده‌ی بانوی اول کاخ سفید پرداخته و از میزان نفوذ ملانیای 49ساله در دولت دونالد ترامپ پرده برمی‌دارد.

این کتاب که قرار بود روز سه‌شنبه به وقت محلی آمریکا وارد بازار شود اطلاعات غافلگیرکننده‌ای از همسر رئیس‌جمهور آمریکا و نوع روابط خانوادگی‌اش با او و دخترش ایوانکا به دست می‌دهد.

در بخشی از کتاب آمده است: «فعالیت‌های ایوانکا دختر ترامپ که به امور زنان می‌پردازد و به این منظور به سفرهای خارجی می‌رود دقیقاً با فعالیت‌های مدون و سنتی بانوی اول کاخ سفید مطابقت و تداخل دارد و همین امر موجب بروز مشکلاتی بین این 2 شده است، زیرا ملانیا به این اعتقاد رسیده که ایوانکا از حیطه اختیارات خود پا فراتر نهاده است.»

به اعتقاد نویسنده کتاب، ملانیا ترامپ یکی از درون‌گراترین همسران رؤسای ایالات متحده در طول تاریخ معاصر این کشور است. او بسیار کم مصاحبه می‌کند و تصویرش تاکنون بر هیچ یک از جلدهای مجله‌های معتبر چاپ نشده است. همچنین یک تیم مخصوص را نیز مامور پیگیری حساب‌هایش در شبکه‌های اجتماعی کرده است.

در این حال گفته می‌شود ملانیا و دونالد در 2 اتاق جدا از هم زندگی می‌کنند. محل زندگی آنها نه تنها جداست بلکه این 2 اتاق در 2 طبقه مختلف از کاخ سفید واقع است.

بر اساس اطلاعات این کتاب، ملانیا در یک سوئیت مخصوص در طبقه سوم که دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما متعلق به مادرزن او بوده زندگی می‌کند، در حالی که سوئیت اقامت رئیس‌جمهور در طبقه دوم قرار دارد.

این کتاب در سومین سال حضور ملانیا ترامپ در کاخ سفید و در آستانه ورود همسرش به انتخابات 2020 منتشر می‌شود.

منبع: اعتمادآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها