واکنش کلوپ به شایعات علاقه لیورپول به سانچو

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد که در صورت فعالیت این تیم در نقل و انتقالات هیچ کسی متوجه آن نخواهد شد.

واکنش کلوپ به شایعات علاقه لیورپول به سانچو

جیدون سانچو، پدیده 19 ساله و انگلیسی دورتموند، در فصل جدید نمایش خیره کننده ای در ترکیب این تیم داشته و در اکثر بازی ها موفق به ثبت گل یا پاس گل شده است؛ موضوعی که باعث شده باشگاه های بزرگ اروپا خواهان جذب این ستاره جوان شوند. یکی از این باشگاه ها لیورپول است که طی ماه های اخیر از این تیم به عنوان مقصد احتمالی سانچو یاد شده است.

شایعات علاقه لیورپول به خرید سانچو باعث شده که یورگن کلوپ نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. او در این باره گفت: " سانچو بازیکن فوق العاده ای است اما هیچ نظری درباره او ندارم و نمی دانم که این شایعات از کجا می آید. قطعا این شایعات از سمت ما نیست چرا که تا به حال درباره آن حرفی نزده ایم. اگر قرار باشد کاری انجام دهیم، هیچ کدام از شما متوجه آن نمی شوید. حرفی برای گفتن ندارم چرا که نمی توان در مقابل شایعات کاری انجام داد و جلوی آن ها را گرفت. وقتی که سانچو در سیتی حضور داشت، عملکرد او را تحت نظر داشتیم اما تقریبا مطمئن بودیم که تیم های انگلیسی به یکدیگر بازیکن نمی دهند."

کلوپ در ادامه گفت: " همان طور که گفتم اگر قصد داشته باشیم حرکتی در نقل و انتقالات انجام دهیم، هیچ کس از آن مطلع نخواهد شد. در صورت نیاز به خرید بازیکن، همیشه آماده فعالیت در نقل و انتقالات خواهیم بود. با این وجود فکر می کنم که بازار نقل و انتقالاتی پیچیده شده است چرا که زمان اتمام آن در تمام کشورها متفاوت است و فکر می کنم که این موضوع به ضرر تیم های انگلیسی باشد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها