استاندار تهران:

۹ محل برای اعتراضات قانونی در نظر گرفته‌ایم/ «استادیوم شیرودی» یکی از محل‌هاست

استاندار تهران گفت: ۹ محل از جمله استادیوم شیرودی برای اعتراضات قانونی احزاب و گروه‌ها در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران اختصاص یافته است.

۹ محل برای اعتراضات قانونی در نظر گرفته‌ایم/ «استادیوم شیرودی» یکی از محل‌هاست

«انوشیروان محسنی‌بندپی» استاندار تهران درباره معرفی مکان‌هایی برای تجمعات و اعتراضات در استان تهران گفت: ۹ محل برای اعتراضات قانونی احزاب و گروه‌ها در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این ۹ منطقه از طریق معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اعلام شده است و ما آمادگی لازم برای صدور مجوز در این مناطق را داریم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در دنیا نیز همین‌گونه است و مکان‌هایی برای تجمعات در نظر گرفته می‌شود. ما نیز این مکان‌ها را اعلام کرده‌ایم، اما برخی نمی‌خواهند از قانون تبعیت کنند.

محسنی‌بندپی در واکنش به اظهارات برخی اعضای شورای شهر تهران مبنی بر اینکه موضوع اختصاص مکان‌هایی برای تجمعات را با یک طرح دو فوریتی مصوب کردند، اما هیات تطبیق این لایحه را در همان سال ۹۶ رد کرد، تصریح کرد: شورای شهر نباید چنین چیزی را تصویب کند. ما این موضوع را اعلام کرده‌ایم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: یکی از این ۹ منطقه استادیوم شیرودی است و افراد می‌توانند در آنجا تجمعات قانونی خود را برگزار کنند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حمید
    0

    خوبه دیگه همه رو یکجا به گلوله میبندند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها