۳۰۰ واحد مسکونی برای معلولان گلستانی ساخته می‌شود

مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به ساخت و تحویل بیش از ۱۰۰ واحدمسکونی به مددجویان گفت: ۳۰۰ سهمیه جدید برای ساخت و خرید واحدمسکونی برای معلولان به استان اختصاص داده شده است.

۳۰۰ واحد مسکونی برای معلولان گلستانی ساخته می‌شود

ابراهیم غفاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مددجویان بهزیستی عمدتا جزو دهک‌های پایین درآمدی جامعه هستند، اظهارداشت: تأمین مسکن معلولان یکی از اولویت‌های سازمان بهزیستی بوده که در سال‌های اخیر کارهای خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به تأمین و تحویل بیش از 100 واحدمسکونی به مددجویان بهزیستی در استان گفت: 300 سهمیه جدید برای استان گرفته شده که تلاش می‌کنیم خیلی زود اقدامات اجرایی را برای ساخت و تأمین مسکن این افراد انجام دهیم. دولت در این بخش 10 میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان درباره تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول هم بیان داشت: سهمیه استان در بخش شهری 94 واحد مسکونی و در بخش روستایی 129 واحد بود که کل این سهمیه جذب شده است.

وی با اشاره به ابلاغ سهمیه جدید برای تامین مسکن این مددجویان گفت: 127 واحد مسکونی شهری و روستایی به عنوان سهمیه جدید به استان اختصاص داده شد.

غفاری بیان داشت: تا سال گذشته دولت مبلغ 30 میلیون تومان بلاعوض برای واحدهای شهری و18 میلیون تومان برای تامین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول روستایی پرداخت می‌کرد که این مبلغ امسال به ترتیب به 60 و 38 میلیون تومان افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها