در گفت‌وگو با برنامه سرنا مطرح شد؛

مجتبی شفیعی: دیگر وقت ظهور امام زمان (عج) فرارسیده!/ بعد از اتفاقات اخیر، برای زودنیوز متن جدی نوشتم، نمی‌شد شوخی کرد

مجری برنامه زودنیوز درخصوص قطعی اینترنت در چند روز گذشته گفت: شاید باورتان نشود اما از قطعی اینترنت ناراحت نبودم چراکه این توفیق اجباری باعث شد به خودمان نیز برسیم.

مجتبی شفیعی: دیگر وقت ظهور امام زمان (عج) فرارسیده!/ بعد از اتفاقات اخیر، برای زودنیوز متن جدی نوشتم، نمی‌شد شوخی کرد

مجتبی شفیعی در گفتگو با برنامه سرنا به ایام بعد از قطعی اینترنت اشاره کرد و اظهار داشت: خوشحال هستم که بعد از بازگشت اینترنت، کسب و کارهای اینترنتی دوباره رونق گرفت و طبق صحبتی که با آقای آذری جهرمی داشتم به بنده قول دادند که سرعت پیام رسان‌ها و اینستاگرام به دوران قبل از قطعی اینترنت بازگردد.

وی درخصوص سناریوی جدید برنامه زودنیوز عنوان کرد: برنامه جدیدی که بعد از وصل شدن اینترنت منتشر کردیم قبل از گرانی بنزین ضبط شده بود و بدین واسطه متن زودنیوز بسیار جدی بود چراکه نمی‌توانستم بابت کشته شده‌ها متن را به صورت طنز بنویسم.

این هنرمند کشورمان به اظهارنظرهای مختلف بازیگران اشاره کرد و اضافه کرد: متأسفانه همه مردم ناخودآگاه درگیر سیاست شدند و با کوچترین افزایش قیمت استرس و نگرانی سراغشان می‌آید. لذا از افرادی مانند من، مردم توقع دارند که صدای ناراحتی و اعتراضشان را به گوش مسئولین برسانم و هنرمند باید صدای مردم باشد.

وی در پایان افزود: بعضی مواقع اوضاع به قدری سخت برای مردم می‌باشد که به خنده و شوخی می‌گویم، فکر کنم وقت ظهور امام زمان (عج) فرارسیده است تا همه چیز سامان بگیرد.

71

حجم ویدیو: 15.10M | مدت زمان ویدیو: 00:04:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    دلت خوش است

  • جواد
    0

    خدایا انان را که عقل دادی چه ندادی ؟

  • علیرضا
    0

    برادر شما فردی تحصیل کرده چرا قران را به زبان فارسی نمی خوانید۰شما از نظر خداوند مسلمان نیستید۰یک نامسلمان نمی تواند در رکاب اقا باشد۰؟؟؟؟!!

  • محمد
    0

    بی خی خیال

  • نرگس جعفرزاده
    0

    مگه این چیزا شوخیه که شما بخواین شوخی شوخی مطرحش کنید !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها