دروغگویی یک زن باعث فرود اضطراری هواپیما شد!

یک زن آمریکایی برای بدست آوردن صندلی بزرگتر در هواپیما در خصوص ابتلا به بیماری دروغگویی کرد و باعث شد هواپیما مجبور به فرود اضطراری شود.

دروغگویی یک زن باعث فرود اضطراری هواپیما شد!

رئیس پلیس پنساکولا به ان بی سی نیوز گفت: این مسافر از فلوریدا در حال پرواز به میامی بود که ادعا کرد در تنفس مشکل دارد.

با این حال، طرح وی به جای آن که منجر به صندلی راحت تر شود، منجر به فرود اضطراری شد، زیرا رفتار وی تا حدی جدی به نظر می‌رسید که همه خدمه باور کردند در حال خفگی است و در نتیجه از جدی‌ترین پروتکل خود یعنی فرود اضطراری استفاده کردند. درواقع خلبان تصمیم گرفت تا یک وضعیت اضطراری را اعلام کند و پرواز را به عقب برگرداند تا در فرودگاه مبداء فرود آید.

اما با توجه به این که همه چیز یک نقشه دروغین بود، زن از پیاده شدن خودداری كرد و تمام هواپیما تخلیه شد. در نهایت، مأموران پلیس با زور زن را از هواپیما پیاده کردند و او مجبور شد اعتراف کند که این دروغ درباره مشکل پزشکی را برای گرفتن صندلی بزرگتر اعلام کرده است.

این پرواز در ساعت 5.43 صبح حرکت کرد و ساعت 6.26 صبح برگشت. طبیعی است که به محض فرود این هواپیما در فرودگاه تعداد زیادی نیروی امدادگر برای کمک به بیمار تنفسی در محل حاضر شدند اما کاشف به عمل آمد که کل ماجرا از یک دروغ بزرگ حکایت دارد.

این مسافر در حال حاضر تحت قانون Baker Act در فلوریدا در بازداشت به سر می‌برد، که اجازه می دهد تا افرادی با احتمال ابتلا به بیماری‌های روانی به تا 72 ساعت در زندان نگه داشته شوند تا بررسی‌های روانکاوی روی آنها انجام شود.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها