نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرفوری:

معافیت مالیاتی هنرمندان شامل فیلم‌های سینمایی نمی‌شود / همه باید به تناسب درآمد، مالیات بدهند

موج واکنش‌ها به رشوه مالیاتی دولت به سلبریتی‌های میلیاردر ادامه دارد.

معافیت مالیاتی هنرمندان شامل فیلم‌های سینمایی نمی‌شود / همه باید به تناسب درآمد، مالیات بدهند

در تازه‌ترین واکنش‌ها، نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبر فوری گفت: باید منتظر لایحه نهایی به مجلس باشیم.

وی افزود: مطلب آقای نوبخت معافیت انتشارات و مطبوعات و هنرمندان بر اساس سال 98 و پایدار بودن این قانون بود لذا باید منتظر ارسال لایحه به مجلس باشیم.

وی در خصوص معافیت مالیاتی بازیگران اظهار داشت: مطلبی که آقای نوبخت شب گذشته بعد از جلسه سران سه قوه بیان کردند معافیت انتشارات و مطبوعات و هنرمندان بر اساس سال 98 و پایدار بودن این قانون بود.

احمد سالک کاشانی با اشاره به این که در ارتباط با بحث سینمایی و مسائل دیگر مطلب خاصی عنوان نشد ادامه داد: اگر از این مطلب استنباط شود که هنرمندان معافیت مالیاتی داشته باشند تنها هنرمندان معاف خواهند بود و مباحث سینمایی و فیلم جزو معافیت نخواهند بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: لذا باید منتظر ارسال لایحه به مجلس باشیم تا نتیجه نهایی مشخص شود.

وی افزود: بحث این است ساخت فیلم های فاخر در کشور مثل محمد رسول الله، حضرت یوسف و امام علی که بازیگران حق الزحمه های سنگین می گیرند موضوع متفاوتی است و معتقدیم هر کس در کشور فعالیت می کند باید به تناسب میزانی که دریافت می کند بر اساس نظام مالیاتی اقدام شود مگر موارد خاصی مثل مناطق محروم و مستضعف نیشین که باید معاف شوند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مصطفی_تهران
    0

    لطفا این قضیه رو پیگیری کنید،اگر واقعا رسانه اید نباید بزارید بازیگرها از دادن مالیات فرار کنند،مالیات یه بازیگر در حد گلزار و عطاران و افشار هر کدوم سالی بالای یک میلیارد هست واقعا نگرفتن ازشون درسته؟ اونوقت گرفتن مالیات از دکه روزنامه فروش ته تهران مصداق مباززه با فرار مالیاتی

  • کاربر ناشناس
    0

    این هنرمندان بزرگ و به اصطلاح. امروزی ها سلبریتی ها که همیشه در شعار در کنار مردم هستند چرا اعلام نمی کنند ما در کنار مردم هستیم و باید از ما هم مالیات بگیرید

  • سرباز گمنام
    0

    یعنی دو تا هنر پیشه یه تهدید کردند،مجلس جا زد؟ وضعیت هنر پیشه از مردم عادی که بدتر نیست؟ همه خونه و ماشین آنچنانی دارند. پیشنهاد میکنم نه نوبخت خودشو با هنرپیشه ها درگیر کنه و نه هنرپیشه ها نوبخت رو و نه نمایندها پشت هنرپیشه ها در بیان. راهکار دارم کارستون: ۵۰۰ تومن دیگه رو هر لیتر بنزین بزارید و دست کنید تو جیب مردم بدبخت و تا کسی اعتراض کرد،بگید اختشاش کرده و مفسد فی الارض هست. راستی پاسخ اون حق اعتراض مسالمت آمیز که حق مسلم مردم بود ،چی شد؟چه تاثیری رو زندگی مردم گذاشت؟

  • کاربر ناشناس
    0

    سلبریتی یعنی چه خوب است از معنی پمپ خودمان استفاده کنید جهالت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها