میرزایی: حدادی بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال ایران است

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: معتقدم حامد حدادی بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال ایران است و همیشه سعی می‌کنم به اندازه او خوب باشم.

میرزایی: حدادی بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال ایران است

سایت مسابقات بسکتبال کاپ آسیا در گزارشی به وضعیت میثم میرزایی پرداخته و مصاحبه‌ای با وی انجام داده است.

در این گزارش آمده است: برای بودن در ترکیب تیم ملی ایران صبر و تمرین زیادی لازم است تا در حضور اسطوره‌ای همچون حامد حدادی نوبت بازی به شما برسد. مانند اتفاقی که ممکن در آینده برای میثم میرزایی بیفتد. این بازیکن نخستین بار در سال 2017 در کاپ آسیا بازی کرد و در فینال این رقابت‌ها تیم ایران مقابل استرالیا شکست خورد و مدال نقره را گرفت.

میرزایی در این بین مسیری طولانی را برای رسیدن به تیم ملی طی کرده است. او در این باره می‌گوید: «وقتی 14 ساله بودم، بازی بسکتبال را آغاز کردم. در آن زمان فقط یک مربی در منطقه ما بود که به مدرسه ما آمد و مرا استعداد مرا کشف کرد.»

او یکی دو سالی بعد از اینکه بازی بسکتبال را آغاز کرد، دچار مصدومیت شد او می‌گوید: «دو سال بعد از آغاز بازی بسکتبال دچار مصدومیت شدم و دور ماندم. آن زمان فهمیدم که چقدر از بسکتبال دور شده‌ام و عاشق آن هستم.»

میرزایی همانند اکثر بسکتبالیست‌های بزرگ ایران ، الگویش در زمین حامد حدادی بود «من معتقدم بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال ایران حامد حدادی است. حامد یک پاسور عالی در داخل و خارج از منطقه رنگی است. من همیشه سعی می‌کنم به اندازه او خوب باشم.»

حدادی 34 ساله بیش از یک دهه برترین سنتر آسیا بوده و هنوز مسافت پیموده نشده زیادی برای او باقی مانده است. حتی اگر میرزایی همچنان با پتانسیل بالا به درخشش خودادامه دهد، هنوز زمان بیشتری وجود دارد تا مشعل به او منتقل شود.

میرزایی در این باره گفت: «معتقدم که از بازیکنان نسل قبلی بسکتبال ایران چندین هنوز هم می‌توانند مفید باشند. هرگز فکر نمی‌کردم که جای او را پر کنم. هیچ کس نمی‌تواند جای او را در تیم ملی پر کند، اما من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین نقش ممکن را در تیم ملی داشته باشم، نه فقط این که بتوانم جای کسی را در تیم ملی پر کنم.»

او ادامه داد: «من دوست ندارم بازنده باشم و همیشه به فکر پیروزی هستم. بنابراین به من القا می‌شود که کار کنم و تلاش بیشتری انجام دهم.»

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها