اهدای تندیس شهید جهان‌آرا به نرگس کلباسی با حضور پرویز پرستویی+فیلم و عکس

تندیس نمادین شهید جهان‌آرا با حضور پرویز پرستویی و رزمندگان دفاع مقدس به نرگس کلباسی اهدا شد.

اهدای تندیس شهید جهان‌آرا به نرگس کلباسی با حضور پرویز پرستویی+فیلم و عکس

گروهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به همت حبیب احمدزاده و همراهی پرویز پرستویی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران؛ تندیس نمادین شهید جهان‌آرا را به نرگس کلباسی اهدا کردند.

"مکی یازع" جانباز و رزمنده آبادانی، "محمدرضا تقی‌پور" رزمنده و جانباز و مدیر موزه صلح تهران، "سیدصالح موسوی" رزمنده و جانباز قهرمان روزهای اول جنگ در خرمشهر و همسرش "بتول کازرونی" از امدادگران داوطلب روزهای اولیه خونین شهر در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم پرویز پرستویی و محمدرضا تقی‌پور از زحمات نرگس کلباسی برای ساخت و همکاری در تجهیز بیش از صد منزل در منطقه زلزده سرپل ذهاب بدون هیچ چشمداشت و پاداشی تشکر کردند.

"بتول کازرونی" همسر سیدصالح موسوی نیز با اهدای تندیس نمادین شهید جهان‌آرا به نرگس کلباسی گفت: جهان‌آرا فرمانده ما نبود بلکه محبوب و پدر تمام رزمندگان خرمشهری بود. او بود که در آن شب‌های تلخ اول جنگ خرمشهر و خیانت امثال بنی‌صدر با درد هر رزمنده می‌گریست. کار امروز شما را کمتر از کار بچه‌های مدافع خرمشهر در اوایل جنگ نمی‌دانیم که دست بر جای درستی گذاشته‌اید و آن هم آبادانی و شاد کردن دل‌های مردم بینوا در نقاط محروم است.

13

منبع: ایلنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها