محرومیت در انتظار مدیرعامل پرسپولیس؟

سازمان لیگ خواهان رعایت کدهای اخلاقی و انضباطی از سوی آحاد جامعه فوتبال شد.

محرومیت در انتظار مدیرعامل پرسپولیس؟

به دنبال اظهارنظر دیشب (دوشنبه) مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ فوتبال بر ضرورت رعایت کدهای اخلاقی و انضباطی تصریح کرد.

سازمان لیگ تاکید کرده بیان اظهارات غیر مسئولانه و شائبه برانگیز تنها باعث بروز عواقب و تنش در لیگ برتر برای علاقمندان میلیونی فوتبال خواهد بود و بر این اساس ضمن اعلام این موضوع که طرح این‌گونه مباحث به صورت دائم مورد رصد ارکان مرتبط خواهد بود، بار دیگر اعلام می‌دارد هیچ تفاوتی برای مسولان برگزاری در قهرمانی یا عدم قهرمانی و به صورت کلی نتایج تیم‌ها وجود ندارد.

سازمان لیگ به عنوان متولی برگزاری رقابت‌های باشگاهی همچنین اعلام می‌دارد در انجام وظایف ذاتی خود به صورت مستقل عمل می‌کند و مدیران محترم باشگاه‌ها باید از طرح مباحثی که باعث تشویش در جامعه فوتبال می‌شود خودداری نمایند.

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس دیشب (دوشنبه) در گفت‌وگویی تلویزیونی مدعی شد که اطلاعات موثقی دارد که افرادی در فدراسیون فوتبال نمی‌خواهند اجازه دهند پرسپولیس برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود.

حالا به نظر می‌رسد کار به همین بیانیه از سوی سازمان لیگ ختم نشده و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از کمیته انضباطی خواسته‌اند با این اظهارات به شدت برخورد کند تا فوتبال بیش از این درگیر مسائل حاشیه ای و اتهام زنی های بی مورد نشود.

از سوی دیگر مدیران استقلال نیز به صحبت های انصاریفرد واکنش نشان دادند و در متنی اینستاگرامی صحبت هایی کردند که باز هم می تواند تشویق قلمداد شود. باید دید سازمان لیگ برای مسئولان و اعضای هیات مدیره استقلال هم به بیانیه اکتفا می کند یا برخوردی مطابق برخوردی که با انصاریفرد می خواهد داشته باشد را درپیش خواهدگرفت.

پیش از این هم علیرضا بیرانوند، پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم، مدعی شد فدراسیوناجازه نمی دهد که پرسپولیس قهرمان حذفی هم بشود! اتفاقی که البته در نهایت رخ داد و سرخ ها به دومین جام در طول یک فصل فوتبالی دست یافتند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها