ستاره کاراته قم در مادرید طلایی شد

امیر مهدی‌زاده، ستاره کاراته قم با کسب مدال هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته این بار در خاک اسپانیا طلایی شد.

ستاره کاراته قم در مادرید طلایی شد

امیر مهدی زاده ستاره بین المللی کاراته قم موفق شد یکی از ۲ طلایی هفتمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان لقب بگیرد و در اسپانیا، بار دیگر روی سکوی قهرمانی بایستد و این خبر خوشی برای ورزش قم محسوب می شود.

امیر مهدی‌زاده پس از سپری کردن سالی فاجعه بار که حضور وی در المپیک توکیو را نیز تحت تأثیر قرار داده بود در لیگ جهانی کاراته وان در مادرید به میدان رفت و با کسب مدال طلا، خاطره تلخ ماه های گذشته و ناکامی های پیاپی را از اذهان زدود.

ستاره کاراته قم که قصد دارد در المپیک توکیو حاضر باشد و قم را برای اولین بار در المپیک صاحب مدال کند جایگاه خود را به عنوان یک کاراته کای طراز اول جهان در ماه های گذشته از دست داده بود و در ادوار کاراته وان در سال جاری میلادی نتایج ضعیفی کسب کرد اما در مرحله هفتم در مادرید، اوضاع برای امیر مهدی زاده شیرین پیش رفت.

مهدی زاده موفق شد روز یکشنبه ۱۰ آذر در دیدار نهایی وزن منفی ۶۷ کیلوگرم در مصاف با عبدالرحیم اوزر عمر از ترکیه به برتری برسد و عنوان نخست را کسب کند. او یکی از ۲ طلایی ایران در لیگ جهانی کاراته در مرحله هفتم بود.

این موفقیت امید امیر مهدی زاده برای کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ را افزایش می‌دهد و از آن مهم‌تر، اعتماد به نفس امیر مهدی‌زاده را برای بازگشت به اوج تقویت می‌کند. اهالی ورزش قم نیز با طلای مهدی‌زاده در اسپانیا بار دیگر به افتخار آفرینی وی در المپیک امیدوار شده‌اند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها