مرد معتاد، جهیزیه دختر همسایه را فروخت

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به شناسایی سارق انباری‌های ساختمانی در جنوب پایتخت، گفت: سارق، جهیزیه دختر همسایه را سرقت کرد و به خریداران ضایعاتی رهگذر فروخته بود.

مرد معتاد، جهیزیه دختر همسایه را فروخت

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و هفتم خرداد سالجاری پرونده‌ای با عنوان سرقت از انباری یک ساختمان مسکونی از شعبه اول دادسرای ناحیه ۱۵ تهران به پایگاه ششم ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در توضیح شکایتش عنوان داشت که بیست و دوم خرداد ماه هنگام سرکشی از انباری منزلم متوجه شدم که سارق یا سارقان قفل در انباری را تخریب و تمامی جهیزیه دخترم را که به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال بوده، سرقت کرده اند.

اختیاری با بیان اینکه شاکی به فرد یا اشخاصی مظنون نبود، افزود: هنگام تحقیقات پلیسی شکایت‌های مشابهی از سوی سایر ساکنان ساختمان مطرح که همگی اظهار داشتند از انباری آن‌ها نیز مقداری کالا سرقت شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت یکی از افراد سکنه داخل ساختمان اموال داخل انباری‌ها را سرقت کرده است، افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی متهم که مردی ۳۰ ساله است، شناسایی شد.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها