سیمئونه و چالشی به نام بارسلونا

سرمربی اتلتیکومادرید می‌تواند با پیروزی برابر بارسلونا به وعده‌ای که داد عمل کند.

سیمئونه و چالشی به نام بارسلونا

دیگو پابلو سیمئونه می‌تواند امشب (یکشنبه) تیمش را در لالیگا بسنجد. سرمربی آرژانتینی از سال ۲۰۱۱ پانزدهمین بار است که در لالیگا با بارسلونا روبرو می‌شود و از ۴۵ امتیاز ممکن تنها پنج امتیاز کسب کرده است. در لیگ قهرمانان اروپا شرایط این چنین نیست. اتلتیکو مادرید توانست در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ آبی اناری‌ها را در یک چهارم نهایی شکست دهد. سیمئونه در مجموع ۲۵ بار برابر تیم کاتالانی قرار گرفته است.

اگر اتلتیکو سیمئونه نمی‌داند پیروزی برابر بارسلونا چه معنایی می‌دهد بازی امشب نقش مهمی در آینده تیمش در این فصل لالیگا دارد. در صورت شکست روخی بلانکو فاصله این تیم با بارسلونا به شش امتیاز می‌رسید. این در حالی که است هنوز ال کلاسیکو برگزار نشده است و ممکن است اختلاف حتی به ۹ امتیاز هم برسد. قرمز و سفیدپوشان در دو دیدار اخیرشان تهاجمی بازی کردند اما کمتر از همیشه به سمت دروازه شوت زدند. این موضوع باعث شد که بیرون از واندا متروپولیتانو در هفت بازی امتیاز از دست بدهند.

ورزشگاه واندا متروپولیتانو به معنای بازگشت به پیروزی‌هاست. این استادیوم هنوز شاهد پیروزی اتلتیکو برابر بارسلونا و رئال مادرید نبوده است. این در حالی است که مقابل آبی اناری‌ها دو بار در لحظه آخر برد را با مساوی عوض کردند. آخرین پیروزی روخی بلانکو در دهم نوامبر رقم خورد و این تیم توانست ۳ بریک اسپانیول را شکست دهد.

سرمربی آرژانتینی پس از شکست مقابل یوونتوس در تورین گفت: مقابل گرانادا بازی کاملی را به نمایش گذاشتیم. با این حال برای گلزنی تمرکز لازم را نداشتیم که این موضوع مهمی است. در دیدار برابر یوونتوس نیز شرایط مشابه بود. ما خیلی خوب رقابت کردیم. در تلاش و صبر متخصص هستیم. زمان نمایش بازی‌های زیبا به همراه گلزنی فرا می‌رسد.

اکنون پیروزی برابر بارسلونا می‌تواند بهترین فرصت برای عمل به وعده‌اش باشد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها