گریه‌های عجیب آلبا قبل از شکست بزرگ بارسلونا

ویدیویی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد یوردی آلبا فصل گذشته بین دو نیمه شکست 4-0 بارسا مقابل لیورپول در رختکن مشغول گریه کردن است و کادر فنی سعی می‌‌کنند او را آرام کنند.

گریه‌های عجیب آلبا قبل از شکست بزرگ بارسلونا

در ویدیویی که اخیرا منتشر شده یوردی آلبا ستاره بارسلونا در بین دو نیمه دیدار این تیم مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی فصل گذشته چمپیونزلیگ در حال گریه کردن دیده می‌شود. به نظر می‌رسد سابقه بد فصل قبل از آن یعنی حذف بارسلونا با شکست در مقابل رم که با کامبک شگفت‌انگیز رمی‌ها اتفاق افتاده بود برای ستاره‌های بارسا به خصوص یوردی آلبا آنقدر تلخ بوده که بعد از عقب افتادن 1-0 در نیمه اول مقابل لیورپول، او آنقدر نگران ماجرای سال گذشته است که حتی با وجود اینکه تیمش در این لحظات در مجموع 3-1 از حریف جلو است ولی آلبا در رختکن به شدت گریه می‌کند.

بازیکنان بارسا در حالی نیمه اول دیدارشان به آنفیلد را به پایان برده و به رختکن رفته بودند که با گل دیووک اوریگی در نیمه اول 1-0 از حریف عقب بودند. ولی تیم ارنستو والورده در لحظاتی که یوردی آلبا مشغول گریه در رختکن بود همچنان در مجموع با نتیجه 3-1 از حریف انگلیسی خود جلو بود.

در این ویدیو که اخیرا در تلویزیون راکوتن، در مستندی به نام مچ‌دِی پخش شده یوردی آلبا در رختکن لیورپول در آنفیلد در حال گریه کردن دیده می‌شود و یکی از اعضای کادر فنی بلوگرانا که متوجه این موضوع شده چند بار به او نزدیک شده و حالش را می‌پرسد. آلبا در پاسخ به او سرش را بالا آورده و می‌گوید مشکلی ندارد ولی از همین تصاویر مشخص است که جوردی آلبا چه فشار عصبی شدیدی را تحمل می‌کند.

در بخش‌های دیگری از این ویدیو لیونل مسی در حالی دیده می‌شود که در وسط رختکن برای هم‌تیمی‌هایش سخنرانی کرده و می‌گوید آنها در نیمه دوم باید با تمام وجود تلاش کنند تا مانع از تکرار فاجعه فصل گذشته در مقابل رم شوند.

مسی خطاب به هم‌تیمی‌هایش می‌گوید:" با همه وجود تلاش کنید. چیزی نمانده موفق شویم. ما نیمه دوم را قوی شروع می‌کنیم. یادتان باشد اتفاقی که در رم افتاد اشتباه ما بود نه هیچکس دیگری. نگذارید همان ماجرا دوباره تکرار شود. آن اتفاق فقط تقصیر ما بود".

البته آنچه یوردی آلبا و مسی از آن می‌ترسید در نیمه دوم دقیقا اتفاق افتاد و بارسلونا در نیمه دوم با دریافت سه گل با شکستی تحقیرآمیز از لیورپول به خانه برگشت و از رسیدن به فینال چمپیونزلیگ بازماند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها