نامه سرگشاده امری برای هواداران آرسنال

اونای امری سرمربی اخراج‌شده آرسنال با انتشار نامه‌ای احساسی خطاب به هواداران این باشگاه از آنها تشکر کرد و گفت مربی‌گری در آرسنال برایش باعث افتخار بوده است.

نامه سرگشاده امری برای هواداران آرسنال

اونای امری که روز جمعه از پست سرمربی‌گری آرسنال اخراج شد یک نامه سرگشاده خطاب به هواداران این باشگاه منتشر کرده و در این نامه احساسی از آنها تشکر کرده و هواداران را تشویق کرد که از بازیکنان تیم حمایت کنند.

امری که تیمش در لیگ برتر در رتبه هشتم قرار داشت روز جمعه بعد از شکست 2-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا اخراج شد. او یک سال و نیم هدایت آرسنال را به عهده داشت.

در نامه سرگشاده امری که در وبسایت باشگاه آرسنال منتشر شده چنین آمده:" به همه هواداران؛ می‌خواهم از صمیم قلب از همه شما تشکر کنم که کمک کردید بزرگی آرسنال را درک و احساس کنم".

در ادامه نامه چنین می‌خوانیم:" به همه آنهایی که از چهارگوشه دنیا از ما حمایت کردند، همه آنها که به ورزشگاه امیریتس آمدند، همه آنها که زیر باران و در سرما منتظر ماندند تا بعد از بازی من را ببینند. می‌خواهم به همه شما بگویم که من با عشق، تعهد و پشتکار تلاش کردم. با تمام وجود دلم می‌خواست نتایج بهتری برای شما بدست می‌آوردم. همینطور می‌خواهم از همه کارکنان باشگاه آرسنال به خاطر نوع رفتارشان با من تشکر کنم. آرسنال به خاطر تک‌تک مدیران، کارمندان، دستیاران و نیروهای داوطلبش است که بزرگ است".

در ادامه نامه امری چنین آمده:" من در فوتبال تجربه زیادی داشته‌ام ولی در انگلیس و در لیگ برتر چیزهای زیادی یاد گرفتم و از دوران حضورم در اینجا لذت بردم. چیزهایی مثل احترام به حرفه‌ای‌ها و خلوص فوتبال ناب. همیشه برای شما بهترین آرزوها را دارم. به پیش توپچی‌ها".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها