مجللی: وزارت ورزش در حق قایقرانی کوتاهی می‌کند

ملی پوش کانو ایران گفت: وزارت ورزش واقعا در حق قایقرانی کوتاهی می‌کند و الان هم کسب سهمیه المپیک در آب های آرام خیلی دشوارشده است.

مجللی: وزارت ورزش در حق قایقرانی کوتاهی می‌کند

عادل مجللی درباره نتیجه نگرفتن خود در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان و اینکه چقدر شانس گرفتن سهمیه المپیک را در مسابقات انتخابی المپیک دارد، بیان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان رقابت بر سر هزارم ثانیه است و من هم تلاش خودم را کردم اما برخی شرایط دست به دست هم داد و نتوانستم آن چیزی که از خودم انتظار داشتم را به دست آورم. یکی از مهمترین دلایل آن حذف مربی بود و همچنین 6-7 ماه فدراسیون بی سرو سامان بود و همین مسئله کار را دشوار کرده بود.

او ادامه داد: فکر می کنم وزارت ورزش دلسوز نبود در غیر این صورت فدراسیون6-7 ماه با سرپرست اداره نمی شد که الان هم دود آن به چشم ورزشکاران برود. ما نتایجی در مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان گرفتیم که بی سابقه بود و قرار نبود چنین نتایجی کسب شود و واقعا حیف شدیم از جمله خود من که نتوانستم مدال بگیریم. اگر به صورت کارشناسی بررسی کنیم نتایج واقعا افت داشت. البته این را نمی توان گردن فدراسیون انداخت بلکه مقصر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستند.

مجللی در مورد برنامه خود پس از قهرمانی جهان گفت: سعی کردم از همه چیز دور باشم و در شهر خودم پیگیر تمرینات شدم البته با فدراسیون هماهنگ بودم. آقای سهرابیان هم به من لطف داشته و اوتمام تلاشش را می کند تا قایقرانی به سمت جلو حرکت کند اما فکر می کنم وزارت ورزش دارد در مورد حمایت های کارشناسی شده، در حق قایقرانی کوتاهی می‌کند.

او افزود: آب های آرام کار دشواری برای گرفتن سهمیه المپیک دارد و این واقعا جای بحث دارد. ما قبلا قهرمان آسیا می‌شدیم و سهمیه المپیک می‌گرفتیم و چرا الان چنین وضعیتی پیدا کرده است. در حال حاضر هم بار تمام مسئولیت‌ها بر دوش آقای سهرابیان است و نتیجه هم نگیریم تمام نگاه‌ها به سمت او است که چرا چنین اتفاقی افتاده است. اگر واقعا می‌خواهند تمام ورزشکاران نتیجه بگیرند باید برنامه ریزی طولانی مدت انجام دهند که بعید می‌دانم چنین کاری انجام شود. در این شرایط هم حس می‌کنم عمر ورزشی من زیاد نباشد چون این همه روز در اردو باشیم اما ثمره‌ای نداشته باشد چه فایده دارد. بعد از مسابقات قهرمانی جهان، در رقابت‌های آزماشی المپیک شرکت کردم و آنجا دیدم کشورهای دیگر چقدر سرمایه گذاری انجام داده اند.

مجللی با گلایه از رییس کمیته ملی المپیک گفت: من خواستم در مورد اینکه با چه شرایطی می‌توانیم سهمیه المپیک بگیریم، با آقای صالحی امیری صحبت کنم اما شش ماه است که می خواهند به من وقت ملاقات بدهند. حتی پیام هم دادم اما جوابم را نداند.

ملی پوش کانو ایران در مورد اینکه احتمال دارد اردوی خارجی گذاشته شود، گفت: اگر از الان کارهای این اردو انجام شود، خوب است نه اینکه ماه آخر گذاشته شود.

او در پایان گفت: خیلی خوب است از برخی افراد که ما را حمایت می‌کنند تشکر کنیم و یکی از آنها صادقی کیا است که من را حمایت می‌کند و از او تشکر می کنم. برای همه ورزشکاران در راه کسب سهمیه آرزوی موفقیت دارم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها