رفیق فابریک برانکو کیست؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید رفیق فاب سرمربی سابق پرسپولیسی‌ها کیست؟

رفیق فابریک برانکو کیست؟

محمدرضا صادق (زاده ۳ آذر ۱۳۳۹، کرمانشاه)، مشاور رسانه‌ای حسن روحانی و عضو دفتر ریاست‌جمهوری و مشاور اکبر هاشمی رفسنجانی؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و هم‌اکنون سفیر ایران در کرواسی می‌باشد.

وی از چهره‌های فرهنگی و رسانه‌ای به‌شمار می‌آید و طی ۳۲ سال گذشته مسولیت‌های گوناگون و عمدتا تبلیغاتی، اطلاع رسانی و سیاسی ،از جمله سابقه مدیریت در سازمان تبلیغات اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)را بر عهده داشته‌است.

محمدرضا صادق در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۲)، ریاست کمیته تبلیغات ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی را به عهده داشت که با انحلال ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی به یکی از اعضای مؤثر تیم حسن روحانی تبدیل و در مستند تبلیغاتی او حاضر شد. از وی می‌توان به عنوان رابط هاشمی با روحانی نام برد. معمولاً تمامی اخبار مربوط به انتخاب افراد کابینه روحانی از زبان صادق در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها منتشر شده و این گواه مهمی برای نشان دادن نقش صادق در کابینه روحانی است.

صادق در اولین سفر حسن روحانی به نیویورک برای شرکت در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۳ از همراهان رئیس‌جمهور بود.

محمدرضا صادق در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ شمسی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری کرواسی منصوب گشت و استوارنامه خود را تقدیم خانم کولیندا گرابار-کیتاروویچ، ریاست جمهوری این کشور کرد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها