مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

صف مردم از صف اغتشاگران و فرصت طلبان جداست

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: همه تلاش ما در دستگاه های امنیتی این است که مشکلات مردم را به رسمیت بشناسیم قطعا صف مردم را از اغتشاشگران و عناصر فریب خورده جدا می کنیم.

صف مردم از صف اغتشاگران و فرصت طلبان جداست

به گزارش مشهد فوری مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی در نشست بصیرتی هفته بسیج در حضور فرماندهان بسیج ادارات کل استان گفت: در دنیا از پیدایش انسان تا کنون دیپلماسی بین خانواده ها، دولت ها و قدرت ها در ادبیات گفتمانی تفاوتی داشته است و کلماتی جدید در آن بکار برده شده است ولی در کل دو منطق بر فضای فکری و تبادلی و گفتگویی بر جوامع حاکم بوده است که یکی از این دو منطق منطقی است که امروز بسیج داعیه دار آن است و یک منطق دیگر منطقی است که تفکر مقابل بسیج پرچم دار آن است.
مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی با بیان اینکه‌ خداوند در سوره یاسین به نکاتی پیرامون منطق انبیا و منطق دشمن ان آنها اشاره کرده افزود:دو نکته ای که دشمنان انبیا به آنها می گفتند منطقی است که در حال حاضر استکبار آن منطق را دنبال می کند. درسوره یاسین به این دو منطق با عنوان‌ منطق تکذیب و تهدید اشاره شده است. دشمنان انبیاء با تکذیب کردن انبیا با این عنوان که شما چیزی غیر از ما نیستنید و خداوند فرستاده ای برای هدایت نفرستاده است و شما دروغگو هستید تلاش در جهت بی اثر کردن دعوت انبیا داشتند اما انبیا اظهار می کردند ما برای هدایت شما آمده ایم.
وی تصریح کرد: امروزه بسیج از منطق انبیاء الهی پیروی می کند و استکبار در مقابل آن با تمام قوا ایستاده است. امروزه منطق استکبارمی گوید اگر ایران جلوی پیشرفت هسته ای خودش را نگیرید یا اگر موشک سازی را متوقف نکند یا اگر اندیشه را تعطلیل نکند و کارهایش را پایان ندهد ما به شما پایان می دهیم ونابودتان می کنیم. منطق بسیج منطق وضعیت محور و ارشادی است که بسیجیان می گویند خدای ما می داند که ما فرستاده او هستیم و ماموریت داریم.
مدیرکل اداره اطلاعات خراسان رضوی اظهار کرد: منطق رهبری، ولایت و نبوت منطق ربوبی و پرورشی است و جامعه ای که به امام و انبیاء وصل است جامعه ای تکامل یافته و پرورش یافته است ‌در مقابل جامعه بدون امام، پرورش نیافته و آسیب دیده است.
مشاور وزیر اطلاعات تصریح کرد :هیچ جامعه ای بدون امام نمی تواند پیشرفت کند. همان طور که حضرت امام علی (ع) می فرماید هرامتی امام می خواهد چه این قوم خوب باشد و چه قوم ناپسندی باشند.
وی با تاکید بر اینکه امامت رمز جامعه است تصریح کرد: انبیا از سوی خداوند مبعوث شده اند و فرمودند که ما مامور هستیم که جامعه را هدایت کنیم.منطق مان الهی است.
مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: امروزه مقاومت آشکار، قهرمانی، پایداری و سخت کوشی در کشور نتیجه داده است و بعد از ۴۰ سال نمره ای که به کشور و مردم در مسیر مقاومت داده می شود نمره قبولی است. جاهایی که نمره قبولی نداریم مواقعی است که مقاومت و ایستادگی نکردیم و براساس منطق غیر بسیجی، منطق غربی و استکباری کار کرده ایم.
وی با بیان اینکه بعضی مواقع از جهل افراد بهره استکباری می شود، ادامه داد: آمریکا از جهل مردم دنیا استفاده می کند تا به مقاصد خودش برسد و وقتی این منطق را داشته باشیم که از جهل افراد سوء استفاده کنیم یعنی منطق استکباری داریم.
مدیرکل اداره اطلاعات خراسان رضوی افزود: در منطق انبیا اتکا به خدا است که منطقی رحمانی است و کشور مانیز در این منطق قدم گذاشته است و بسیجان مفتخرهستند که منطق شان منطق رحمانی و منطق مقاومت است.
مشاور وزیر اطلاعان همچنین گفت:از سال 2012 و 2017 خیلی از شخصیت ها عنوان می کردند که چرا ایران در سوریه حضور دارد و حضور در آن کشور منطق ندارد و چرا ایران اینقدر از این کشور حمایت می کند ولی نگاه رهبری معظم انقلاب اسلامی این بود که باید در مقابل آمریکا ایستاد چون آمریکا می خواهد مهره های منطقه را عوض کند. حالاممکن است این مهره چند تا ایراد داشته باشد ولی اینکه آمریکایی ها بخواهند مهره ها را عوض کنند تا به اهداف شان برسند باید در مقابل این جریان ایستاد.
وی تصریح کرد: امروزه کشوردر وضعیتی قرار گرفته است که در زمینه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است که زبانزد خاص و عام است ولی دشمنان می خواهند با ایجاد مشکل در کشوراین منطق را پیش ببرند که کشوری که نمی تواند خودش را اداره کند در عرصه های مختلف نباید پیشرفت داشته باشد.
وی ادامه داد:این کشور ظرف چهل سال هر چند سال با یک مشکل و بحران بزرگ مواجه بوده از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا ماجرای طبس و حوادثی مختلفی را که برای این کشور رقم زدند اما در حال حاضر می توانیم اتم را بشکافیم و حیوانات را به فضا بفرستیم و سالم برگردانیم و پیشرفت های زیادی در زمینه تکنولوژی و در عرصه های نظامی داریم.
وی افزود: امروزه در منطقه کشور

برتر هستیم یعنی کشوری را که قرار بود در منطقه ایزوله و محدود شود در حال حاضر منطقه را در اختیار دارد اما ار نگاه آمریکایی ها باید حوادث به گونه ای رقم بخورد که احساس شود ایران نمی تواند خودش را هم اداره کند.
وی تصریح کرد:تحریم بزرگترین ابرازی است که آمریکایی ها به دست گرفتند که ایران یا تسلیم شود یا نابود شود اما ایران تصمیم گرفته که تسلیم نشود و کسی هم که نمی خواهد تسلیم نشود باید بهای آن را بپردازد
مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی افزود: بهای این خواسته بازگشت به درون و اقتصاد مقاومتی است اقتصاد مقاومتی یعنی باید تحمل سختی ها را داشته باشیم که نیازبه تغییر الگو های زندگی دارد.اگر نخواهیم الگو را تغیر دهیم یا باید تسلیم شویم یا باید در مسیری که خواسته دشمن است گام بر داریم.
وی ادامه داد: همه تلاش ما در دستگاه های امنیتی این است که مشکلات مردم را به رسمیت بشناسیم و به حل آن کمک‌کنیم .صف مردم را از اغتشاشگران و فرصت طلبان جدا می کنیم
وی همچنین گفت: در اتفافات اخیر قضاوتی اسرائیلی ها داشتند که رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل بعد از حوادث روی داده در کشورمان گفت، اگرچه این حوادث در ایران استارت خورد اما امید به نابودی ایران نیست چون نتوانستیم بحران را فراگیر کنیم.آمریکایی ها هم اعلام کردند تلاش ها برای ایجاد چالش جدی در مورد ایران ناکام ماند هم خودشان اقرار کردند و هم نظریه پردازانشان اعلام کردند بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در درس خارج فقه همه شائبه ها برطرف شد و کشمکش درونی نظام پایان گرفت.
وی افزود: پروژه تحریم ایران توسط آمریکا شکست خورده است و آمریکا با طرح های تحریمی اش در ایران مفتضح شده است. همه اینها از لطف خدا متعال و همت بسیجی وار مردم بوده است .
مشاور وزیر اطلاعات با بیان اینکه بسیج تنها یک نهاد نیستبلکه بسیج فرهنگ مقاومت عمومی است خاطرنشان کرد:ممکن تا پایان سال با توطئه های دیگر دشمن مواجه شویم که بسیج ادارات باید خودشان از سازمان خودشان دفاع کند.
وی افزود:امروزه فرهنگ بسیج سرفراز است چون توانسته انقلاب را از حلقوم آمریکا بیرون بکشد . انقلاب یعنی مستقل زیستن و روی پای خود ایستادن .باید این استقلال را حفظ کنیم پرورش و رشد دهیم.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها