بارندگی در غرب/تهران تا دوشنبه بارش ندارد

سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز در بعضی نقاط استان های واقع در غرب، جنوب غرب و استان های واقع در زاگرس مرکزی بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

بارندگی در غرب/تهران تا دوشنبه بارش ندارد

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگویی اعلام کرد: امروز در بعضی نقاط استان های واقع در غرب، جنوب غرب و استان های واقع در زاگرس مرکزی بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان افزود: همچنین در شمال غرب و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا شنبه و روز یکشنبه در غالب مناطق کشور جو پایدار و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت هوای غبارآلود پیش بینی می شود اما از روز دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و سبب بارش باران و برف و کاهش نسبی دما در مناطق وسیعی از کشور خواهد شد.

هوای تهران از امروز تا یکشنبه کمی ابری، همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد پیش بینی شده و در سردترین ساعات طی این سه روز دمای ۶ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد. امشب شهرکرد با دمای منفی ۵ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور خواهد بود.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها