بخت گشایی زن رمال با دادن طلا به اجنه/ متهمه توسط پلیس آگاهی دستگیر شد+ عکس

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن رمال با ۳ میلیارد کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهم مدعی بود با دادن طلای مال باختگان به اجنه بخت گشایی می‌کند.

بخت گشایی زن رمال با دادن طلا به اجنه/ متهمه توسط پلیس آگاهی دستگیر شد+ عکس

سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت گفت: اول خرداد ماه سال جاری فردی به کلانتری شهرک ولیعصر مراجعه کرد و گفت: زن میانسالی با مراجعه به مغازه من سراغ یکی از همسایه‌ها را گرفت و وقتی علت حضورش را پرسیدم، گفت که رمال است و برای بخت گشایی آمده است، کنجکاو شدم تا نحوه کارش را ببینم و از او خواستم به منزل ما نیز بیاید و او هم پذیرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: شاکی در ادامه گفت که رمال بعد از گذشت مدتی به منزل ما هم آمد و در منزل آلات و ادوات رمالی اش را به ما نشان داد و مشغول کار شد و بعد از چند دقیقه صدایی شنیدیم و او گفت که اجنه برای ادامه فرآیند بخت گشایی طلا می‌خواهند و اگر طلا در منزل داری بیاور و من هم که باورم شده بود، ادعاهایش درست است چند قطعه طلا برایش آوردم و او هم پس از اتمام کار طلا‌ها را به همراه خودش برد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با ثبت شکایت اولیه در کلانتری پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در همان ابتدای تحقیقات پلیسی، ۲ شاکی دیگر به پایگاه پنجم مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

وی بیان داشت: با دستور قضائی دستگیری زن رمال در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. در تحقیقات میدانی مشخص شد متهم زنی ۴۸ ساله و دارای یک مورد سابقه دستگیری منجر به صلح و سازش در کلانتری بوده و فاقد اعتیاد، بی سواد و ساکن تبریز است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ادامه تحقيقات پلیسی، محل سكونت وي در شهر تبريز شناسايي شد، متهم در روز شنبه دوم آذر ماه در مخفیگاهش دستگیر و به همراه همسرش به تهران انتقال یافت.

بخت گشایی زن رمال با دادن طلا به اجنه/ متهمه توسط پلیس آگاهی دستگیر شد

دولتخواه افزود: متهم اظهار داشت که هر چند وقت یک بار به تهران می‌آمدم و با چرب زبانی اعتماد افراد را برای انجام رمالی جلب می‌کردم و پس از انجام یک رشته اقدامات فریبنده و نمایشی موفق به اغفال مشتریان شده و آنان را در شرایط ذهنی قرار می‌دادم که با میل خود طلا‌ها و اشیاء قیمتی شان را برای بخت گشایی در اختیارم قرار دهند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تاکنون ۳ شاکی از این زن شکایت کرده اند و ارزش ریالی طلا‌هایی که متهم از دریافت کرده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: متهم با دستور بازپرس شعبه ۳ دادسرای ناحیه ۱۸ تهران به منظور شناسایی سایر شاکیان و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت است.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد کلاهبردار که از ساده لوحی و زودباوری مخاطبان خود استفاده می‌کنند، خودداری کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها