کوچکترین احترامی برای نیمار قائل نیستم

ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال هنوز نتوانسته اتفاقات و حواشی نیمار در تابستان را فراموش کند.

کوچکترین احترامی برای نیمار قائل نیستم

نیمار تابستان امسال تلاش فراوانی داشت تا به هر نحوی از پی اس جی جدا شود. برای او تفاوتی نمی کرد به رئال برود یا بارسا و تنها علاقه داشت از پی اس جی برود. در نهایت اما جدایی او ممکن نشد و به اجبار یک فصل دیگری ماندنی شد.

نیمار در شروع فصل بارها با اعتراض هواداران در ورزشگاه پارک دو پرنس روبرو شد ولی اکنون توانسته جو را کمی به نفع خود تغییر دهد.

نیمار که اخیرا پس از یک ماه مصدومیت به میادین برگشته، برابر رئال نمایش خوبی نداشت و نشان داد هنوز روی فرم نیست.

امانوئل پتی ستاره سابق فوتبال فرانسه در مصاحبه با رادیو مونته کارلو در مورد نیمار گفت:« او فقط برای خودش بازی می کند. فقط برای خودش. متاسفم برای بازیکنان جوان و با انگیزه پی اس جی که اسیر خودخواهی های فردی هستند که تابستان هر نوع توهینی را به باشگاه و اعضایش کرد. کمترین احترام را هم برای نیمار قائل نیستم.»

پتی ادامه داد:« برخی می گویند قضیه نیمار مثل قضیه زیدان و ژورکائف در تیم ملی فرانسه است اما اصلا اینطور نیست. هم زیدان و هم ژورکائف توانایی های داشتند که می توانستند به تنهایی تیم را برنده کنند. ما این را می دانستیم و به هر دو ایمان داشتیم. آنها چندان در کارهای دفاعی شرکت نمی کردند و ما از اینکه وظایف دفاعی شان را انجام دهیم، ابایی نداشتیم چرا مطمئن بودیم هر دو می توانند به تنهایی باعث پیروزی ما شوند. این را اصلا با نیمار مقایسه نکنید.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها