فن دایک: هیچ وقت بی دلیل روی زمین نمی افتم

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، معتقد است که این تیم در بازی هفته آخر خود مقابل سالزبورگ کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت.

فن دایک: هیچ وقت بی دلیل روی زمین نمی افتم

لیورپول دیشب در ورزشگاه آنفیلد میزبان ناپولی بود. این دیدار حساس در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا صعود هر دو تیم به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. لیورپول با کسب یک امتیاز در بازی دیشب ۱۰ امتیازی شد و حالا حتی خطر حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را حس می کند. شاگردان یورگن کلوپ برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به کسب امتیاز در بازی آخر خود مقابل تیم شگفتی ساز سالزبورگ نیاز مبرم دارند.

ویرژیل فن دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول، پس از پایان بازی درباره کسب نتیجه تساوی مقابل ناپولی گفت: " ما گل زودهنگامی دریافت کردیم که باعث شد تغییراتی در برنامه های ما ایجاد شود. در نیمه دوم نمایش به مراتب بهتری را از خود ارائه دادیم و موفق شدیم یک گل به ثمر برسانیم. با این وجود موقعیت های دیگری نیز داشتیم که البته موفق به گلزنی نشدیم. هیچ وقت بعد از خوردن گل عجولانه بازی نمی کنیم اما طبیعتاً دریافت چنین گلی حس بدی را به تیم القا می کند."

فن دایک در ادامه درباره بازی سخت هفته آخر لیورپول مقابل سالزبورگ نیز گفت: " چالش بسیار سختی را در مقابل سالزبورگ خواهیم داشت. آن ها تیمی خوب و قدرتمند هستند اما با این وجود ما از روبرو شدن با چالش های سخت استقبال می کنیم."

در بازی دیشب دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی، روی یک صحنه خطای نسبتاً شدیدی روی فن دایک انجام داد. ستاره هلندی لیورپول در پایان پیرامون این موضوع نیز گفت: " من صاحب توپ بودم و مرتنز فقط روی من خطا کرد و هیچ کاری به توپ نداشت. من هیچ گاه بی دلیل روی زمین نمی‌افتم. به طور کلی فکر می‌کنم که داور روز خوبی را سپری نکرد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها