کلوپ: می دانستیم بازی دشواری داریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تمجید از کیفیت ناپولی پرداخت.

کلوپ: می دانستیم بازی دشواری داریم

علیرغم موفقیت های پرشمار لیورپول در یک سال اخیر، این تیم همیشه مقابل ناپولی مشکل داشته و دیشب نیز آنها با گل دژان لوورن از شکست فرار کردند. یورگن کلوپ مدعی شد از دشواری های این دیدار خبر داشته، اما امشب تیمش قابل قبول بازی کرده است.

یورگن کلوپ گفت: "ما مدتها قبل از این بازی می دانستیم که دیدار دشواری پیش روی ما خواهد بود. همیشه بازی با ناپولی دشوار است زیرا آنها تیم خوبی هستند و من امشب از روش متفاتی بهره بردم که البته مقابل حریف خیلی خوب عمل نکرد، اما به هر حال فوتبال اینگونه است.

وقتی مقابل ناپولی بازی می کنیم من تمام تلاش خود را انجام می دهم و متاسفم که موفق به کسب پیروزی نشدیم. سال گذشته نیز این اتفاق رخ داده بود و برای ما تازگی نداشت و دلیل این موضوع نیز کیفیت بالای ناپولی است. ما دوباره در دیدار پایانی باید با تمام وجود بازی کنیم، من نمی گویم نمایش فوق العاده بود اما از نظر من بازی لیورپول قابل قبول بود. بعد از بازی هم من و هم کارلو آنچلوتی در مورد ادامه فصل برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردیم. فصل قبل ما با یک گل ناپولی را مغلوب کردیم و من هرگز دیداری مانند آن مسابقه پرفشار را در ذهن ندارم. حالا این بازی تمام شده و دلمشغولی من دیدار با برایتون و شرایط فابینیو است.

مصدومیت فابینیو؟ من نمی دانم او چقدر از میادین دور خواهد بود و نمی توانم بگویم انتظار چه چیزی را دارم، زیرا امیدوارم آسیب دیدگی فابینیو جدی نباشد. اما فردا متوجه میزان مصدومیت او خواهیم شد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها