نجات یافتن مادر جوان همراه دو فرزندش از مرگ

نشت گاز در یک آپارتمان در شهرک مسعودیه تهران منجر به بیهوش شدن یک مادر جوان و 2 کودکش شد.

نجات یافتن مادر جوان همراه دو فرزندش از مرگ

ساعت 17و15دقیقه روز گذشته عصر روز گذشته پس از تماسهای تعدادی از اهالی محله شهرک مسعودیه با سامانه 125 مبنی بر احتمال گازگرفتگی ساکنان یک آپارتمان در ساختمان مسکونی آنها، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 37 و تیم نجات دو این سازمان را به محل حادثه در شهرک مسعودیه، خیابان ابومسلم روانه کرد.

حمیدرضا حسین ریکا؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک واحد مسکونی به مساحت 70 مترمربع در یک ساختمان سه طبقه سه واحدی، یک زن حدوداً 25 ساله به همراه دو فرزند (پسر) چهار و پنج ساله‌اش به دلیل نشت گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شده و از هوش رفته بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از قطع گاز و برق ساختمان و رعایت موارد ایمنی اقدام به باز کردن در این واحد مسکونی کردند که پس از وارد شدن به داخل منزل با پیکرهای یک زن و دو کودک مواجه شدند که بیهوش در اتاقها افتاده بودند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از باز کردن تمام راه‌های ورودی هوا به داخل منزل، تا رسیدن عوامل اورژانس، مشغول احیای این سه نفر شدند.

حسین ریکا افزود: با تلاش آتش‌نشانان حال عمومی هر سه نفر بنابر اظهار پزشک مساعد شده و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و بلافاصله با رسیدن عوامل اورژانس این مادر و دو کودک به بیمارستان انتقال یافتند.

این فرمانده آتش‌نشانی به شهروندان توصیه کرد که در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی مانند بخاری و آب‌گرمکن حتماً نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها