توخل: نیمکت‌نشینی نیمار به خاطر سلامت خودش بود

توماس توخل سرمربی PSG می‌گوید علت نیمکت‌نشین کردن نیمار در دیدار دیشب مقابل رئال مادرید به خاطر خود او بوده. توخل می‌گوید از اینکه نیمار ناراحت شده و به فکر ترک باشگاه بیفتد نمی‌ترسد.

توخل: نیمکت‌نشینی نیمار به خاطر سلامت خودش بود

در جریان تساوی دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید که دیشب در برنابئو و با نتیجه 2-2 بدست آمد، نیمار ستاره بزریلی بزرگ PSG در نیمه اول روی نیمکت نشسته بود و بین دو نیمه به دستور توماس توخل وارد میدان شد. این در حالی بود که ستاره برزیلی روز جمعه در دیدار تیمش مقابل لیل در لیگ فرانسه از ابتدا به میدان رفته بود.

توماس توخل که پیش از دیدار مقابل رئال هم گفته بود ممکن است به دلیل آسیب‌دیدگی‌ای که نیمار از ناحیه همسترینگ دارد در مادرید از او به صورت کامل استفاده نکند، بعد از پایان بازی دیشب در پاسخ به خبرنگاران درباره نیمکت‌نشین کردن ستاره برزیلی در نیمه اول گفت:" من از تبعات تصمیمی که در این باره گرفتم نمی‌ترسم و فکر نمی‌کنم که نیمار را از دست خواهیم داد. ما با هم در ارتباط هستیم و صریح و صادقانه صحبت می‌کنیم".

سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" من با نیمار صحبت کردم و به او گفتم که ترجیح می‌دهم در شروع بازی روی نیمکت بنشیند و در نیمه دوم بازی کند. ما در بازی مقابل گالاتاسارای با کیلین امباپه هم همین کار را کرده بودیم. نیمار شش هفته غایب بود و قبل از بازی فقط یک بار برای ما به میدان رفته بود. برای همین به این نتیجه رسیدم که شرایط او به اندازه کافی خوب نیست که بخواهیم ریسک کنیم. او هر ماه چند روز را از دست داده. من این تصمیم را به خاطر خود نیمار و سلامتی‌اش گرفتم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها