پرونده شکایت ۳۰ میلیون دلاری علیه جانی دپ به پایان رسید

جانی دپ سرانجام با وکلای سابق خود به توافق رسید و پرونده شکایت علیه خود را بست. درواقع جانی دپ با وکلائی که او را متهم به سوء‌استفاده بیش از 30 میلیون دلاری کرده بودند توافق کرده است.

پرونده شکایت ۳۰ میلیون دلاری علیه جانی دپ به پایان رسید

وکلای جانی دپ در سال 2017، ابتدا ادعا كردند كه ستاره "دزدان دریایی کارائیب" 350 هزار دلار هزینه حقوقی به آنها بدهکار است. سپس دپ در پی افزایش تنش ها، وکیل خود جیک بلوم را که نزدیک به 20 سال وکالت وی را بر عهده داشت برکنار کرد.

این دو نفر در قراردادی خارج از قرار‌های دادگاهی به توافق رسیدند که گفته می‌شود، دفتر وکالت جیک بلوم با پرداخت خسارتی هشت رقمی این پرونده را مختومه کرده است و بعد از آن به دادگاه اعلام شد که این مشکل حل شده است. حالا جانی دپ یک پرونده دیگر را حل و فصل می‌کند که بیشتر توسط وکلای جدید او انجام شد.

گروه وکلا متشکل از فردریک لوین، مایکل روم و علی ابوغیدا باکلی، علیه دپ شکایتی سنگین مطرح کردند. در عین حال فراموش نکنیم که دپ با یک شکایت سنگین 50 میلیون دلاری از سوی همسر خود با موضوع توهین به امبر هرد رو به رو است.

البته دردسرهای جانی دپ تمامی ندارد چرا که دپ باید در تاریخ یازدهم مه سال 2020 با یک پرونده دیگر روبه‌رو خواهد شد. جایی که پرونده وی درباره فیلمهایی مثل"شهر دروغ" باز می شود.

گفته می‌شود وقتی به دپ گفته شده بود باید سر صحنه فیلم تا دیروقت کار کند به اعضای گروه حمله فیزیکی کرده است.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها