حاج شیخ حمید اسلامی قرائتی در گذشت

حجت‌الاسلام حاجشیخ حمید اسلامی قرائتی، از فعالین و پیشکسوتان عرصه کتاب و نشر فرهنگ اسلامی درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم فردا (چهارشنبه ۶/۹/۹۸) برگزار می‌شود.

حاج شیخ حمید اسلامی قرائتی در گذشت

حجت‌الاسلام حاج شیخ حمید اسلامی قرائتی، فرزند مرحوم آیت‌الله حاجشیخ عباسعلی اسلامی قرائتی، بنیانگذار جامعه تعلیمات اسلامی دارفانی را وداع گفت.

او از فعالین و پیشکسوتان عرصه کتاب و نشر فرهنگ اسلامی در سال‌های خفقان رژیم ستمشاهی بود و انتشار بسیاری از کتب موثر در این حوزه در مواجهه با جریانات ضد دینی و مارکسیستی آن دوران حاصل تلاش او بوده که در حافظه فرهنگی این کشور ماندگار خواهد ماند. مرحوم حجت‌الاسلام حمید اسلامی، مدیریت کتابخانه بزرگ اسلامی را به عهده داشت که ازجمله خدمات فرهنگی مرحوم پدرش بود، او نقش پررنگی در احیاء آثار مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی داشت.

مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم مرحوم حجت‌الاسلام حمید اسلامی قرائتی به شرح ذیل اعلام می‌شود:

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم، فردا (چهارشنبه ۹۸/۹/۶) از ساعت ۱۰ صبح در امام‌زاده اسماعیل (زرگنده ) واقع در خیابان شریعتی روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده برقرار است.

مراسم بزرگداشت آن مرحوم روز جمعه (۹۸/۹/۸) از ساعت ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها