سپاه: در «اغتشاشات» آمار شهدای بسیج بالا بود

سخنگوی سپاه گفت: بیشترین شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی مربوط به بسیجیان است. در همین حادثه اخیر که اغتشاش‌گران به جان امنیت و حیثیت کشور افتادند، هم آمار شهدای بسیج بالاتر است.

سپاه: در «اغتشاشات» آمار شهدای بسیج بالا بود

سردار رمضان شریف ظهرامروز در مراسم ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در خارگ با بیان اینکه جمعیت ایران نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۲ برابر شده است اظهار داشت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ جمعیت کشور حدود ۳۵ میلیون نفر بود و اکنون با افزایش بیش از ۲ برابری به ۸۰ میلیون نفر رسیده است.

گزیده سخنان او را می‌خوانیم:

-مردم ایران ضربات زیادی خورده‌اند تا این کشور را از چنگال استعمارگران بیرون بیاورند. بیش از نیمی از جمعیت کنونی کشور مبارزات ملت برای کوتاه کردن دست بیگانگان و در هم شکستن رژیم وابسته و غارتگر و خاندان پهلوی به یاد ندارند و باید بدانند که مردم ضربات زیادی خورند تا این کشور را از چنگال آمریکایی‌ها و از حلقوم انگلیسی‌ها بیرون بیاورند.

- بخشی از مردم ایران دسیسه‌ها و ترفند‌های دشمنان از بعداز پیروزی انقلاب به یاد ندارند. ایران اسلامی با تلاش و جانفشانی ملت از دست اجانب نجات یافته است.

-بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم ایران اسلامی توسط منافقین به شهادت رسیده‌اند و در تاریخ بشر کمتر سابقه دارد که گروهی از داخل یک کشور در زمان جنگ خارجی به صف دشمن بپیوندند. حالا این گروهک جنایتکار خود را مدافع ملت ایران می‌دانند.

-اغتشاش‌های اخیر توسط خاندان پهلوی و گروهک‌های منافقین و هدایت و حمایت این‌ها انجام شده است. ملت ایران با حضور موثر خود در صحنه و همکاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی در ۴۸ ساعت به این مسائل پایان دادند.

-بیشترین شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی مربوط به بسیجیان است. در همین حادثه اخیر که اغتشاش‌گران به جان امنیت و حیثیت کشور افتادند، آمار شهدای بسیج بالاتر است و حضور میدانی بسیج شفاف‌تر و ملموس‌تر بود و توانست این مسال را جمع کند. این رسانه‌های بیگانه صاحب دارند و به فکر انتقام شکست‌هایی هستند که از ملت ایران خورده‌اند که باید افزایش سواد رسانه‌ای در دستور کار همگان قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • خدا کنه
    0

    کاش همه ی بسیجی ها شهید بشن و به ارزوشون برسن امین ☺️

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      وبا شهید شدن بسیجی ها کاااااش شما هم با همین منافقین و سلطنت طلبها که برای بدست آوردن آب و خاک ایران دندون تیز کردن و از هر نقشهُ شومی توسط آمریکا و عربستان و اسرائیل کم نمیذارن به درک واصل بشوید،آمییین یا رب العالمین

  • سعادت حسینی
    0

    بله ملت خون دادند که الان عده ای دزد در پوست دین ودینداری ملت رو چپاول کنند تا کی مردم باید با فقر ونداری زندگی کنند وهرروز فقیر تر بشوند.مگه کشور کم ثروت داره ملت روی گنج نشسته اند ولی عده ای از خدا بیخبر مفتخور یقه سفید در پوست دین و انقلابی با یک خودکار میلیاردها بدزدند وصدای مرگ بر آمریکا سر بدهند اونوقت فرزندان کثیفشون تابعیت آمریکا وانگلیس و...داشته باشند یعنی اینقدر سخته این مسولین دزد را از ملت جدا کنند کافیه فقط حساب بانکی واموال وتابعیت خودشون وخانوادشونو چک کنند.کار سختیه؟مگه اینکه همشون دستشون توی یک کاسه باشه که قضاوتش با ملت.

  • عبلوهاب الخامنونی
    0

    چیزی که عوض داره گله ندارد

  • حرف مفت زن
    0

    من میگم اینجا مرکز زمینه . تو میگی نه ؟ خودت برو متر کن !

  • مرتضی
    0

    خوب معلومه بیشتر شهدا بسیجی بودن طرف میخواست بره جنگ میگفتین باید کارت بسیج بگیره یا نظامی باشه. درضمن شما و امثال شما که تو سوراختون مخفی شده بودین جوونای این مملکت میرفتن جلوی توپو تفنگ

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه همه بیسجیها ازبین برن شماباید آماده بشین که به ترمپ و بن سلمان بگین عمو جون !!! ضمنا یادتون باشه که همین از جان گذشته ها بودن که الان کشوری به نام ایران هنوز وجود داره .

  • محمد
    0

    همه میدانند مقصر اصلی به هزار و یک دلیل روحانی بود لطف خداوند و درایت رهبر عزیز موجب نجات مردم و کشور شد.

  • محمد
    0

    همه میدانند مقصر اصلی به هزار و یک دلیل روحانی بود لطف خداوند و درایت رهبر عزیز موجب نجات مردم و کشور شد.

  • محمد
    0

    همه میدانند مقصر اصلی به هزار و یک دلیل روحانی بود لطف خداوند و درایت رهبر عزیز موجب نجات مردم و کشور شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها