گرانی بلیت اتوبوس در مشهد منتفی است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کشور شاهد افزایش سوخت بوده‌ایم اما قرار نیست این امر منجر به افزایش بهای بلیط اتوبوس در مشهد شود.

گرانی بلیت اتوبوس در مشهد منتفی است

به گزارش مشهد فوری مهدی حسینی‌پویا اظهار کرد: سامانه (UTCMS.IR) متعلق به سازمان شهرداری‌ها است. براساس این سامانه سهمیه‌ سوخت، لاستیک و مزایای تامین اجتماعی به رانندگان تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: رانندگان ناوگان شاغل درحوزه حمل‌و نقل درون‌شهری برای برخورداری از مزایای فوق باید خود را در این سامانه ثبت‌نام کنند. همچنین برای تکمیل و تائید اطلاعات ضروری در زمینه پروانه اشتغال به کار رانندگان و پروانه فعالیت ناوگان از این سازمان اقدامات لازم را انجام دهند.

۴.۵ درصد افزایش مسافر داشته‌ایم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه به افزایش سوخت شاهد افزایش مسافر در حدود ۴.۵ درصد بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم این افزایش به ۵ درصد نیز برسد.

حسینی‌پویا ادامه داد: شهرداری در راستای افزایش تعداد مسافران، ۱۲۰ دستگاه اتوبوس را بعد از گذراندن پروژه بازسازی (بالابردن کیفیت اتاق، موتور، سیستم گرمایشی) وارد چرخه اتوبوس‌رانی کرده و همچنین ۴۰ اتوبوس دیگر به این تعداد اضافه شده است.

وی ادامه داد: برای سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها تمهیدات لازم انجام شده است. همه اتوبوس‌ها دارای سیستم گرمایشی هستند و در صورت مشاهده نقص در این سیستم به تعمیرگاه اتوبوسرانی فرستاده می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کشور شاهد افزایش سوخت بوده‌ایم اما قرار نیست این امر منجر به افزایش بهای بلیط اتوبوس شود. هیچ‌گونه صحبتی در این زمینه نشده است.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها