حمله کیهان به مهناز افشار و حامد بهداد

حالا این آقا و یا آن خانمی که پرونده قضایی‌اش به دلیل معاونت در قتل یک روحانی باز است و حالا برای یک مراسم رقص و آواز در شبکه آل‌سعود به عنوان داور حضور دارد، سنگ مشکلات مردم را به سینه زده و برای اغتشاشگران دل می‌سوزاند!

حمله کیهان به مهناز افشار و حامد بهداد

حمله کیهان به مهناز افشار و حامد بهداد

مهناز افشار اخیرا به عنوان داور به برنامه استعدادیابی یک شبکه ماهواره ای پیوسته است.

روزنامه کیهان بدون نام بردن از مهناز افشار و حمد بهداد از مواضع آنها در باره حوادث اخیر کشور به شدت انتقاد کرد.

کیهان نوشت: در حالی که طی هفته گذشته آشوبگران برخی شهرها را عرصه اغتشاش و آشوب خود کردند، بازهم برخی از چهره‌هایی که فشار اقتصادی و گرانی برای‌شان مفهومی جز گران‌تر شدن عوارض فرودگاهی خروج از کشور ندارد، بدون آنکه اطلاع دقیقی از وضعیت مملکت داشته باشند، به تکرار القائات شبکه‌های رسانه‌ای خارجی پرداختند و بعضا با آن رسانه‌های ضدایرانی هم صدا و هم کلام شدند.

برخی از این افراد که ظاهرا سنگ مردم را به سینه می‌زنند، از طریق نمایش فیلم‌های سخیف و مبتذل خود و به جیب زدن پول‌های بی‌زبان همین تماشاگران بینوا، راهی خارج کشور و مسابقات رقص و آواز فلان شبکه وهابی شده‌اند.

حمله کیهان به مهناز افشار و حامد بهداد

یکی از آنها که اخیرا در مطلبی به برخورد با آشوبگران و تخریب‌گران اموال عمومی، اعتراض کرده و نوشته بود «ما آینده‌مان غبار آلود است، دیگر چراغی نمی‌بینیم و سخت ناامید شده‌ایم» اما در مطلبی دیگر حال و هوای خود را در سواحل کشورهای غربی این‌گونه توصیف می‌کند:

«به اتفاق... رفتیم براى یکى از موزیکایی که به تازگى ساختم ویدیو کلیپ بسازیم. سوار ماشین شدیم و رفتیم براى فیلمبردارى کنار ساحل

سانتا مونیکا. کوهیار وسط راه پرسید عموجان چى شد که شما یاد کلیپ ساختن افتادى؟ جواب دادم حوصله مون سر رفته عزیز باس یه کارى کرد.... کار که تموم شد با یه توپ والیبال که از قبل تو صندوق عقب ماشین بود شروع کردیم به بازى. یکى‌مون اضافه وزن داشت یکى چلاق بود یکى بازیش گند بود. خندیدیم. کم کم هوا خنک شد و برگشتیم سمت خونه هامون. دلم می‌خواست یه سوپ داغ بزنم حالم جا بیاد....»

حالا این آقا و یا آن خانمی که پرونده قضایی‌اش به دلیل معاونت در قتل یک روحانی باز است و حالا برای یک مراسم رقص و آواز در شبکه آل‌سعود به عنوان داور حضور دارد، سنگ مشکلات مردم را به سینه زده و برای اغتشاشگران دل می‌سوزاند!

منبع: فرارو

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ایرانی
    0

    جناب شریعتمداری ؛ یه ذره پای شمع تاریک بشه شماها هم میرید اون ور !!!!! پول و آقازاده هایتان را هم که از جلو فرستادید !!!!!!!

    نظرات شما -
    • کیوان
      0

      لابد انتظار دارد این آقای بهداد اونور دنیا سنگ به شکمش ببندد و سوپ نخورد. اینور هم ملت گشنه باشند بلکه اسلام مورد نظر شریعتمداری در چهل سال دوم یا سوم پیروز بشه.

    • کاربر ناشناس
      0

      آقای شریعتمداری دست مریزاد،مغز اینها مسموم شده تا وقتی غربزدگی بین سلبریتیها است همینها شدن الگو برای ملت اوضاع همینه

    • کاربر ناشناس
      0

      کسیکه نونش اینجا تو روغنه ، چرا بره !؟

  • ناشناس
    0

    بنظرم جلو اقازاده های رو که پول مردم بردن ودست تو بیت المال کردن رو بگیرن واجب تره تو این وضعیت بد و تحریم پولها رو بردن توکشورهای که امروز دشمن مردم ایرانن

  • سجاد
    0

    شما خودت هم از حمایت نظام بر خورداری در غیر اینصورت سالها از کارتن خوابی شما گذشته بود و یک گوشه ای از دار دنیا رفته بودی

  • سیاوش
    0

    اگر روزنامه کیهان و حسین آقای آتش به اختیار که دغدغه این مملکت هلاکش کرده این مطالب رو نمینوشت باید بوجود همه چی شک میکردیم عادت شده برای همه که در برهه های حساس و کلان این مملکت با بزرگنمایی مسائل کوچک و کم اهمیت اصل کاری رو تحت شعاع قرار میدن تا مردم هرچند کوتاه و لحظه ای یادشون بره داستان این روزگار چی بود . سرگرمی جدید حسین آقا جفت و جور شده بزرگوار با همین فرمون برو که خوب میری هر کس دو سه روزی نوبت اوست.

  • آرمان
    0

    مشکل اینه که این انسان های مبتذل و جلف رو همیشه بزرگشون کردین . ما بردپیت و استلونه و نیکولاس کیج نداریم . ولی دلیل نمیشه برای خودمون از یه موجود بی هنر که نقش هاش رو توی سینمای سطح پایین ایران افففتضاح بازی میکنه الزاما سوپر استار بسازیم. باید یه روزی باور کنیم کشور ما فقر شدید فرهنگی و هنری داره . بیایید بپذیریم

  • کاربر ناشناس
    0

    تو چکار کردی واسه مملکتت بگو تو همین پیج بگو مردم بفهمن بابا ملت که خر نیستن هرکس تونسته جونشو برداشته از مملکت رفته اون هایی هم که نتونستن دارن خون دل میخورن و خون میدن به اسم اعتشاشگر

  • ناشناس
    0

    هر کسی حرف حق میزنه اقایون یه چیزی پیدا میکنن میبدن بهش احاد مردم حق دارن حرفشونو برنن

  • کاربر ناشناس
    0

    مهناز افشار نباید در سینما ایران جای گاهی داشته چون رفتار بیحیاگونه اش دیگران را هم خراب می کند

  • کاربر ناشناس
    0

    این اشخاص حرف حق نمی دانند زیرا مال این حرفها نیستند بازیگر های مانند ایشان فقط در فکر دنیا پرستی هستند

  • هامون
    0

    مگه باز کسی روزنامه شما رو میخونه کیهان شده شبکه سه سیما تندرو و بی ملاحضه فقط توهین و افترا حامد بهداد یک بازیگر تواناست و حاشیه هم ندارد ، دل یک انسان رو چه راحت درد میارید البته اگه روزنامه شما مخاطب داشت و مهم بود ایشون حتما شکایت میکرد کیهان یک اسم شده که ما رو بیاد دهه شصت میندازه ، الان هم کیلویی خرید فروش میشه برای کارهای غیر مطالعه متاسفم برای مدیر مسئولش آدامس خروس و شیک پفک نمکی بستنی لیوانی پاک دمپایی ابری و ،/،/،/

  • کمال
    0

    کیهان حرف مفت زیاد میزنه چون بابتش پول خوبی هم میگیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها